[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
moet dit mogelijk zijn (AMD_er heeft Win2000 AS) bij mij werkt t wel
suc6
Ik heb trouwens Terminal Services in Administration mode draaien.
Dus jij ziet op je monitor de handelingen die je via TS doet ?
Volg je bankbiljetten
neej dat kan idd niet, maar waarom wil je dat dan? (vader pesten
ik heb niet eens een monitor bij mijn server staan dus...
suc6
[ Voor 0% gewijzigd door Maarten op 08-10-2002 17:09 . Reden: edit :P ]
Maar ik ben bang dat het niet gaat lukken
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
TS maakt telkens een soort virtuele console sessie aan.
Je zal dus hiervoor remote admin proggies voor moeten gebruiken
Volg je bankbiljetten
De enige manier die ik voor je kan bedenken is dus een third party software tooltje, zoals bijvoorbeeld VNC te gebruiken, anders weet ik het ook niet.
Ik had hetzelfde probleem en het is mogelijk.
"mstsc.exe /console" in een dos prompt invullen. Zo log je in bij de actieve gebruiker.
Dat probeer ik hier net maar hier werkt het toch echt niet onder Win2KDumbAss schreef op 16 July 2003 @ 18:30:
Late reactie maar misschien heeft iemand anders er nog wat aan:
Ik had hetzelfde probleem en het is mogelijk.
"mstsc.exe /console" in een dos prompt invullen. Zo log je in bij de actieve gebruiker.
de lokale kan ik nu ff niet testenWolfensteijn schreef op 09 October 2002 @ 12:46:
De lokale sessie kan je niet overnemen, je kan wel een gewonen terminal sessie overnemen, maar dan is volgens mij de andere persoon uitgelogd.
De enige manier die ik voor je kan bedenken is dus een third party software tooltje, zoals bijvoorbeeld VNC te gebruiken, anders weet ik het ook niet.
maar als je die van iemand anders wil overnemen kan je aangeven (iig in de useraccount settings van die user)of je interact wil (oftewel beide kanten kunnen alles doen)
of alleen wil meekijken
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Klopt, W2K3 ondersteund het wel. En dan kan je inloggen door achter de client /console te typen maar de W2K TS kan dat helaas niet. Tenzij je Citrix gebruikt ofzo.Witlof schreef op 16 July 2003 @ 20:11:
[...]
Dat probeer ik hier net maar hier werkt het toch echt niet onder Win2K
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Daarme kan het wel en dat is iig sneller dan vnc (en nog een heel stuk uitgebreider ook)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ook Citrix kan niet de console overnemen.FastBunny schreef op 16 July 2003 @ 21:28:
[...]
Klopt, W2K3 ondersteund het wel. En dan kan je inloggen door achter de client /console te typen maar de W2K TS kan dat helaas niet. Tenzij je Citrix gebruikt ofzo.