Toon posts:

Twinview op (asus 7100vt) gforce2 mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb speciaal een asus7100vt gekocht omdat deze een tv-out en twinview heeft, zodat ik ook films (dvd/divx) op mijn tv kan kijken. Ik krijg het echter nog niet voor elkaar om films fatsoenlijk om mijn tv te weergeven. Volgens de nvidia site (asus heeft gewoon de nvidia site gekopieerd) zo het mogelijk moeten zijn om alles binnen een window van een applicatie weer te kunnen geven op je tv. Ik kan deze optie echter nergens vinden! De enigste manier waarop ik op het moment een film op mijn tv heb kunnen weergeven is door de clone mode te gebruiken en de film op full screen te zetten. Dit is echter geen ideale situatie omdat de resolutie van tv en monitor nooit overeenkomen.

Is het iemand gelukt om dit wel voor elkaar te krijgen? Zo ja, hoe? Of ondersteunen de huidige drivers (detonator 3) deze optie gewoon nog niet?

Verwijderd

Ik was ook van plan die kaart te kopen totdat ik in de pcm las dat de 7100 geen twinview ondersteunde. Nu zag ik in de GeForce test van www.hardwareinfo.net een paar screenshots staan waardoor het misschien wel kan lukken. Ik heb de kaart zelf niet dus ikw eet niet ho het werkt maar als je ff bij die test kijkt kan het je misschien helpen.

groetjs hjalmar

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 14:50
Het ligt aan het formaat van je filmpjes. Sommige doen het wel met twinview, andere niet. Bij mij doen de widescreenfilms het niet, maar 4:3 wel. Ik zit ook te wachten, tot er een fatsoenlijke utility komt..