Toon posts:

Hard reset Alcatel ADSL ISDN Modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laats heb ik mij adsl modem omgebouwd tot een router. Het gevolg hiervan is dat ik geen FTP-server meer kan draaien. Nu wilde ik 'm weer resetten, en mijn modem aan een server hangen, maar toen ik in mijn browser IP nr. 10.0.0.138 (IP van de modem) intoetste, vroeg dat gekke ding om een username + password.
Aangezien ik deze helemaal niet had wilde ik een hard reset doen. Maar ik kan die reset knop nog zo lang ingedrukt houden, dat ding blijft om een password vragen. Kan iemand mij helpen om een ECHTE hard-reset uit te voeren???

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Gezien dit je 1e post is even een paar tips waar je misschien wat aan hebt :)

Allereerst welkom op GoT. Wat ik je kan vertellen is dat je niet het juiste forum hebt gekozen om je vraag in te stellen. Bij deze wil je ik je vragen om eens onze FAQ te lezen, zodat je kan zien wat wij van je verwachten en hoe we met elkaar omgaan.

Ja dit is een copy-paste post :P :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
BTW, move naar NT, ik geloof dat ie daar thuishoort :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

probeer es dat progje van mxstream.nl mxs nogwat heet het 8)7
ff checke

edit: op http://www.mxstream.nl/support/downloads_eth_isdn.html kan je mxs_home.exe configuratiescript proberen

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
ok, 2 dingen: ten eerste waarom weer terug zetten? zou je het niet liever werkend hebben dan? want dat kan ook makkelijk. Kijk maar eens in de faq onder poortmappings. Mocht je er niet uitkomen, dan kan je altijd nog een post zetten.

dat kreng vraagt om username en password. Gewoon op enter drukken.

iRacing Profiel

Verwijderd

heb je niet een gebruikersnaam en ww ingegeven bij het tweaken? normaal doe je dat wel namelijk....

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:35
een FTP-server draaien gaat prima... ik wil je wel vertellen hoe je dat kan doen,

ik heb ook zo'n modem getweaked tot een router, en FTP servers, WWW servers, gameservers draaien prima, het enige wat je moet doen is de juiste poort "doormappen" naar je PC, want de router maakt gebruik van NAT (network address translation)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
FTP server & ADSL??

Aub niet crossposten.

Verwijderd

Topicstarter
Voor het Portmappen heb ik een wachtwoord + username hebben :( om vervolgens via telnet in te loggen
Pagina: 1