Zo mijn tweede mod aan me kast is ook al weer een week af, khad alleen niet zo veel tijd om hem te posten dus doe ik het nu maar. Mijn eerste Mod heb ik hier op GoT al eens eerder gepost. Nu heb ik me kast uit gebreid met een Window, en ook daar kon ik het niet laten om blauwe lichtjes uit te laten 
Het gat

kheb boven me aan/uitknop een xtra schakelaartje geplaatst om me window aan en uit te kunnen zetten.

Kheb me stroomdraadjes naar me sidepanel toe onderbroken met 2 tulp stekertjes. Door 1tje gaat 12volt voor me Fan, door de andere 5volt voor me ledjes.

Alle ledjes gemonteerd in plexiglas en aangesloten.

PLexiglas geplaatst in sidepanel met van dat industrieële dubbelzijdig plakband, komt niet meer los

Eind resultaat, naja bijna dan...

Zow nu brand me window en zie dus het logo wat ik der in gegrafeerd heb.

Alle lichtjes aan

Close-up

En de laatse.
Het gat
kheb boven me aan/uitknop een xtra schakelaartje geplaatst om me window aan en uit te kunnen zetten.
Kheb me stroomdraadjes naar me sidepanel toe onderbroken met 2 tulp stekertjes. Door 1tje gaat 12volt voor me Fan, door de andere 5volt voor me ledjes.
Alle ledjes gemonteerd in plexiglas en aangesloten.
PLexiglas geplaatst in sidepanel met van dat industrieële dubbelzijdig plakband, komt niet meer los
Eind resultaat, naja bijna dan...
Zow nu brand me window en zie dus het logo wat ik der in gegrafeerd heb.
Alle lichtjes aan
Close-up
En de laatse.