UT2003, scrolwiel werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Ik heb een logitech MX700 gekocht, nieuwe drivers geinstalled e.d. maar nu werkt m`n scrolwiel niet in UT. Herinstallatie van mouseware heeft niet geholpen ;(

ideas any1?

I'm not as think as you stoned I am

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 22:51

Garrett

Watercooler

Tips geprobeerd maar niks hielp... heb ruim 45 minuten zitten lezen :p

Het rare is dat ik zowel een Logitech Mouseman Dual Optical als een MX300 muis heb... de Dual Optical scrollt WEL in UT2003 en de MX300 niet... echter in de "oude" UT scrollen ze beide...

Iemand tips?

I love watercooling

Verwijderd

mischien ff die reg-fix (gamefix) van logitech gebruiken ? als je niet weet waar je hem moet halen ken ik hem je wel mailen

• Garrett

Garrett

Watercooler

Als je die game_whl.exe bedoelt... helpt niet :(

Ik vind het ook zo vaag dat ik beide muizen tegelijkertijd aangesloten heb en dat de ene NIET scrollt in UT2003 en de andere wel... (de MX dus niet)
Ook het wisselen van de muizen op de USB poorten helpt niet, d.w.z. de mx300 in de poort "van" de dual optical heeft geen nut.

I love watercooling

Verwijderd

en als je nou eens geen drivers voor je logitech installeert, dus de mouseware ff verwijderen, doet de scroll het dan wel ?

• Garrett

Garrett

Watercooler

Dan wel, maar ja... die muis heeft bepaalde toewijzingen aan de scrollknop en het kleine knopje erachter, en die zijn dan "weg" totdat ik mouseware (de EM_EXEC.EXE) opnieuw opstart...
Net wat ik zeg... vaag dat de dual optical het wel doet :?

I love watercooling

Verwijderd

Weet niet of dat werkt met logitech software, maar in intellipoint van microsoft kun je knoppen binden op muisknoppen, en dat laten werken als je een toepassing start.

Ik heb bv op mn grote duimknop space gebind, en op de kleine backspace (je kunt mouswheelup en down ook binden), en die gooi ik aan hl.exe.

Dan bind ik in CS gewoon, spatie op slot 1, en backspace op slot 2.

Hoop dat t een beetje duidelijk is B)

Edit: ik heb een explorer 3.0

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 07:59:
Weet niet of dat werkt met logitech software, maar in intellipoint van microsoft kun je knoppen binden op muisknoppen, en dat laten werken als je een toepassing start.

Ik heb bv op mn grote duimknop space gebind, en op de kleine backspace (je kunt mouswheelup en down ook binden), en die gooi ik aan hl.exe.

Dan bind ik in CS gewoon, spatie op slot 1, en backspace op slot 2.

Hoop dat t een beetje duidelijk is B)

Edit: ik heb een explorer 3.0
Dit is op zich wel een oplossing alleen zit je dat je dan in windows weer geen scrollwiel kan gebruiken. Ik heb nu gewoon de knoppen boven en onder m`n scrollwiel ingesteld voor wapens wisselen en dat werkt wel maar is zeker niet ideaal :/

Ik begin alweer heimee te krijgen naar m`n logitech cordless wheelmouse ;(

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

WooK schreef op 09 oktober 2002 @ 16:41:
[...]

Dit is op zich wel een oplossing alleen zit je dat je dan in windows weer geen scrollwiel kan gebruiken. Ik heb nu gewoon de knoppen boven en onder m`n scrollwiel ingesteld voor wapens wisselen en dat werkt wel maar is zeker niet ideaal :/

Ik begin alweer heimee te krijgen naar m`n logitech cordless wheelmouse ;(
Jawel, omdat die knoppen alleen "gebind" worden bij het opstarten van hl.exe
intellipoint kan dat... geen id of de lotjetek software dat ook doet.

Verwijderd

wat moet je met hl.exe?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:09:
[...]

Jawel, omdat die knoppen alleen "gebind" worden bij het opstarten van hl.exe
intellipoint kan dat... geen id of de lotjetek software dat ook doet.
Ik noem MS toch ook geen M$?

En nee, MouseWare's instellingen gelden voor elke game, door heel Windows. Misschien driver bugje, i.c.m de MX300?

• MankE NeliZ
  • Laatst online: 06-06-2025

MankE NeliZ

Geen matches

Misschien driver bugje, i.c.m de MX300?
Heb het ook met draadloos optische intelliblaat keyboard/mousecombo van Lotjetek. Werkte prima, TOTDAT ik mouseware erop gooide :)

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

• epjwpsvk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
ik kan ook niet scrollen in ut2003 en heb een logitech cordless mouseman optical. heb wel mouseware geinstalleerd maar ja dat is ook juist handig en de gamefix heb ik ook al.

AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB

• Garrett

Garrett

Watercooler

Dual Optical doet het wel... verd*** kutzooi met die nieuwe MX muizen... heel precies en oudere spellen geen probleem maar de nieuwe... denk dat Logitech met een fix moet komen

I love watercooling

Pagina: 1