[Creative Inspire 5300] Veel ruis

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:22
Ik heb afgelopen zaterdag een Creative Inspire 5300 5.1 speakerset gekocht in combinatie met een Creative Audigy OEM. De installatie ed. is goed verlopen. Alleen krijg ik, wanneer ik met behulp van het toetsenbord (Logitech Cordless desktop) het volume omhoog zet, zeer veel ruis door de speakers. Wanneer ik daarentegen de standaard afstandsbediening van de speakerset vol open zet, is de ruis een stuk minder maar ook het volume.

Wanneer ik de volumeknop van de speakerset vol open draai, terwijl de computer uit staat, hoor ik ook niet zoveel ruis. Blijkbaar kunnen beide apparaten elkaar niet verdragewn. :| Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

Heb je digital output wel uitstaan????

Verwijderd

Is deze ruis alleen te horen bij het hoger / lager zetten? Of is deze ruis dan lange tijd verder nbog hoorbaar?

• TweakersOnly
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:11:
Heb je digital output wel uitstaan????
Staat inderdaad uit. :)

• TweakersOnly
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:12:
Is deze ruis alleen te horen bij het hoger / lager zetten? Of is deze ruis dan lange tijd verder nbog hoorbaar?
Zodra ik het volume v/d speakers via het toetsenbord omhoog zet, krijg ik de ruis door de speakers. Het wordt daarna niet meer of minder.