Toon posts:

Probleem met opstarten Bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi everybody ik heb een probleempje als mijn computer 's nacht uit heeft gestaan en ik hem 's ochtens aan wil zetten komt ie niet verder dan de voeding aan zetten.

Als ik nu m'n harde schijf brander en cdrom los koppel.. stroom erop, dan start de bios wel op. Koppel ik alles weer aan ... stroom erop en m'n computer start vrolijk helemaal op, en als ik m'n comp overdag weer afsluit en opstart werkt ie weer perfect, tot de volgende ochtend.....

heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

alvast bedankt

jantje

ps dit is mijn systeem

K7s5a
Maxtor 40G 7200rpm
Lit on 52x
lit on 32x23x40x
512SDRam

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:23

-ET-

Phone Home

Wat voor voeding hangt er in het systeem.

groeten hoeft ook niet zie Begroeting onder posts & replies

Verwijderd

Topicstarter
300W ATX

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:23

-ET-

Phone Home

hmmm misschien dat je bios batterij leeg is. En dat hij daarom je settings niet onthoud??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

maar wat heeft het met je settings te maken dat hij niet op zou starten? En dat vervolgens wel doet zonder hdd en cd's ? Eigenlijk kan ik ook niets bedenken dan de voeding; heb je die wel eens vervangen door een ander? Verder wel eens stroom prolemen gehad?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog nooit stroom problemen gehad, ook nog geen nieuwe voeding geprobeerd.

Ennuh batterij leeg? van een nacht ofzo?

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:08
Tja, misschien heeft je PC gewoon moeite met wakker worden ;)

ff serieus: ik zou toch eens proberen een andere voeding erin te hangen. En ook even kijken of als je smorgens je PC opstart en weer uitzet, en dan de hele dag je PC uit laat staan (net zoals 's nachts) of ie dan 's avonds wel gewoon opstart.

Verwijderd

Topicstarter
ach ja, waar je mee omgaat word je mee besmet he. ik kan 's ochtend ook nooit wakker worden
Pagina: 1