Flushen vanaf 01:00 vannacht

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Er zijn erg veel mensen die zich afvragen wanneer ze nu precies moeten flushen dus ik zet het hier nog maar even neer:

Flushen moet gebeuren tussen 28 februari 01:00 en 29 februari 01:00 Het resultaat zal dan op de 29e in de stats verschijnen.

Verwijderd

ach ja, gewoon op maandag uit school of werk flushen, en dan komt het altijd wel goed.

• Chaos
  • Niet online
Bij mij niet, ik moet een proxy van bijna 600.000 blokjes leeggooien. Ik verwacht wel een uurtje of 15 tot 20 bezig te zijn.

http://keyproxy.tcw.cx

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:04

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ach ja het is waar ook ja, ik was het bijna vergeten... naja ik zal morgen ff een paar doorspoelen... ;)

Whatever.

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Hoeveel k of mb zijn al die blokjes bij elkaar dan?
Kun je ze voor de zekerheid ook nog een keer mailen naar distributed? (afhankelijk van het antwoord op de vorige vraag :) )

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Chaos
  • Niet online
Bijna 40 MB, helaas kun je proxybuffers niet mailen. Maar ik ga sowieso de hele 24 uur flushen, als het buffer weg is flush ik hem voor de zekerheid nog een keer.

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

hehehe,

je hebt je heel wat op de hals gehaald he....

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Ik durf te wedden dat jullie morgen zo'n 75% kwijt zijn. Je moet de blokjes zo snel mogelijk wegsturen. Er zijn erg veel mensen die koeien draaien, die maken nu de blokjes voor jullie.

• Chaos
  • Niet online
Mijn kudde is inmiddels onderweg naar Amerika :)

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Volgens Fok!Zine is het pas vanaf 2:00!

Wat is waar ?!?!?!

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

Om 5:00 heb ik 14.570 blokjes verzonden . It's a start . :) :)

Verwijderd

Zo, ik ben binnen (op mijn werk) nog ff koffie halen en dan.....flushen maar. Eens kijken of we die 2.000.000 kunnen halen.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb er nu zo'n 14000 geflushed... denk niet dat er nog zoveel bij komen, misschien nog 1500, want ik moet nog één P133 lozen...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

chaos, krijg je het een beetje weg allemaal? :)

en bedankt dat Team Ferion je proxy mog mis/gebruiken ;)

• Chaos
  • Niet online
Ik zit nu pas op 140.000, de verbinding met de keyserver is niet echt om over naar huis te schrijven :(. De snelheid is inmiddels al wel weer iets omhoog gegaan, als dat zo blijft lukt het misschien net.

Verwijderd

ah en je stats liggen ook plat?

Verwijderd

Zo, ik ben eindelijk klaar met flushen. totaalscore 18.500 Dus dat maakt zo'n 33.000
voor Wildhagen.

• Chaos
  • Niet online
De stats heb ik zelf even platgelegd, die leveren namelijk een sysload die aardig richting de 5.00 gaat. Samen met de proxy die ook een behoorlijke sysload geeft lijkt me dat niet zo'n goed idee.

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

[Feb 28 08:34:17 UTC] Sent 3915 packets (31710 work units) to server.
[Feb 28 08:56:44 UTC] Sent 8143 packets (26743 work units) to server.

More to come.... :) :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Chaos
  • Niet online
Thanx, Utrecht doet het stukken beter dan Delft.
Pagina: 1