Ik ben windows Me kotsbeu, al die crashes en wil w2k erop zetten, liefst met NTFS, of moet w2k sowieso met ntfs, maakt niet uit, met ntfs dus. Kan ik met partition magic een fat32 partitie maken, zonder gegevensverlies uiteraard, daar al m'n bestanden opzetten, dan een format van m'n partitie met windows me erop, uiteraard zonder die andere partitie te formatten. Dan w2k eropzetten. Of bestaat er een manier van win me te upgraden naar w2k zonder format? Leg me die dan ff uit. Nu verder met m'n verhaaltje, w2k staat dan op een ntfs partitie, aangezien ik er voor heb gekozen het als ntfs te formatteren tijdens de install (ik verondestel dat je deze keuze kan maken tijdens de install) en dan m'n gegevens van een fat32 partitie naar ntfs zetten, kan dat? Dan heb ik dus een lege fat32 partitie en die zet ik dan met w2k of met partition magic, tmaakt ni uit waarmee als het maar lukt om naar ntfs. Dan al m'n bestanden terug op die back-up partitie en de operatie is afgelopen.
Klopt er iets? Moet ik nog wat extra doen? Of is m'n planning helemaal in orde.
BTW, hoeveel kost w2k momenteel nog? Ik zoek de lichtste editie, niet de advanced server ofzow
Klopt er iets? Moet ik nog wat extra doen? Of is m'n planning helemaal in orde.
BTW, hoeveel kost w2k momenteel nog? Ik zoek de lichtste editie, niet de advanced server ofzow
Skat! Skat! Skat!