[gpl]problemen met sidewinder en xp

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik dacht ik ga eens wat rondjes over de ring doen. BLijk ik mijn stuur niet te kunnen instellen bij GPL onder windows XP op de een of andere manier staat het stuur helemaal naar rechts en krijg ik hem dus niet in het midden. Ik heb al gezogd op het net maar kan geen oplossing vinden:(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:13
SGD -> SPV

There is no magic.

• paragon
  • Nu online
Hmm ik zie dat er nu een speciaal game problemens sectie is. Misschien ka ie daar naar toe gemoved worden ;)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Fuelke

Forza Ferrari

Als ik me niet vergis is er een speciale patch voor XP, heb je die ook geinstalleerd?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• paragon
  • Nu online
Fuelke schreef op 08 oktober 2002 @ 17:47:
Als ik me niet vergis is er een speciale patch voor XP, heb je die ook geinstalleerd?
Nee dat heb ik niet. Ik zie ook nergens een patch voor XP dus als je me kan helpen met het vinden ;)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb me een beetje vergist, is niet zozeer een patch voor XP, maar een algemene patch, namelijk de 1.2 patch, maar misschien heb je die wel al geïnstalleerd?

Haal hier de 1.2 patch
Overzicht alle patches

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• paragon
  • Nu online
Fuelke schreef op 09 oktober 2002 @ 10:19:
Ik heb me een beetje vergist, is niet zozeer een patch voor XP, maar een algemene patch, namelijk de 1.2 patch, maar misschien heb je die wel al geïnstalleerd?

Haal hier de 1.2 patch
Overzicht alle patches
Ja die had ik al. het is me nu eindelijk gelukt hoe? Ik heb geen idee. Ben maar blijven calibreren en assignen en toen deden of m'n pedalen of m'n stuur het niet. Uiteindelijk doen ze het allebei:)
Pagina: 1