Toon posts:

goedkope speakers voor standalone dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om die kruidvat dvd van 100 euros te kopen.

Daarbij wil ik dan wel graag een setje luidsprekers om het geluid rondom te horen.

Bij een dvd speler voor die prijs ben ik niet van plan veel geld uit te geven voor het geluid. Wat kunnen jullie me aanraden voor zo min mogelijk euros en een geluid passend bij die dvd speler....

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:47

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Nou lekkere info geef je erbij, hier kan niemand wat mee... hoewel... je geeft de prijs.

Uit die prijs valt af te leiden dat die DVD speler geen interne DTS decoder heeft en dus alleen een stereo geluid uitgang heeft en daarnaast de standaard digitale uitgangen.

Als je alleen stereo wilt luisteren: geen probleem... Ga naar de computerzaak en koop 2 speakertjes...
Wil je 5.1 luisteren: dan heb je een (relatief duur tov die 100 euro) receiver nodig.

Heeft die speler per ongeluk weel een 5.1 uitgang (6 RCA connectors aan de achterkant met de opschriften: left, right, center, sub, left rear en right rear) dan heb je geluk en ga je ook naar de computerzaak en koop je zo'n 5.1 computer setje...

[ Voor 0% gewijzigd door remco_k op 08-10-2002 14:36 . Reden: tiepfoutje... ]

Alles kan stuk.

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

remco_k schreef op 08 oktober 2002 @ 14:34:

Heeft die speler per ongeluk weel een 5.1 uitgang (6 RCA connectors aan de achterkant met de opschriften: left, right, center, sub, left rear en right rear) dan heb je geluk en ga je ook naar de computerzaak en koop je zo'n 5.1 computer setje...
Heb je hier niet ook een versterker voor nodig :?

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 11:12
als die in de boxen zelf zitten niet...en dat is geloof ik vaak wel bij die computer setjes...

• remco_k
  • Laatst online: 22:47

remco_k

een cassettebandje was genoeg

thejoker80 schreef op 08 oktober 2002 @ 14:46:
[...]
Heb je hier niet ook een versterker voor nodig :?
Ja, we gaan er vanuit dat er in de computer speakers wel een versterkertje zit...
Weleens een (5.1) setje zonder gezien?

Alles kan stuk.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02 19:18
was er niet een IA gaande met hele leuke 5.1 boxen voor 100 pleuro's??

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Check even de policy bovenaan en dan vooral het "wat moet ik kopen" gedeelte. Ook geef je niet eens aan wat je budget is enzo...

Ga maar even die lezen, dan wordt je vanzefl naar het goede topic VOL met info gewezen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.