hcc dagen.. meer WC stands? aquacomputer ofzo

Pagina: 1
Acties:

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Binnenkort hebben we weer de HCC dagen.

Vorig jaar heb ik niet echt veel stands met watercooling gezien, dat komt misschien omdat ik er toen niet naar zocht denk ik.

Ik wil een setje van www.aquacomputer.de gaan kopen over een tijdje maar die hebben 4 weken verzendtijd. Zou er dit jaar meer waterkoelingsapparatuur op de HCC zijn te vinden? Sinds Mycom ed. vloeistof gekoelde kasten verkopen zal er wel meer animo zijn.

om meteen een wat relevantere vraag te stellen voor dit forum:

Wie heeft er een set van aquacomputer in huis?
De set ziet er namelijk heel stevig en robuust uit maar is ie ook echt in orde? Ik zie wel dat er CU en AL door elkaar heen worden gebruikt. Hoe kan dit dan toch goed gaan?

Ze verkopen een flesje dat de naam acfluid - farbloser Korrosionsschutz heeft. En daaronder staat dit verhaaltje waar ik niet helemaal uitkom:

ACHTUNG: Der Zusatz enthält keinen Frostschutz. Frostgefährdete Systeme sollten weiterhin mit G11/G12 befüllt werden! Sensibilisierend, enthält Hydroxyphosphoncarbonsäure.

Ik heb nu namelijk een senfu set staan en voel me goed genaaid. Voordat ik er weer 200 a 300 euro in pomp ga ik er wat beter over nadenken.

Verwijderd

Ik heb toendertijd een complete WC-set van aquacomputer via de IA besteld, ingebouwd en sindsdien nog geen problemen ondervonden. Ook niet na veel gesleep met de PC.

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
IA?

Verwijderd

Inkoop Aktie

Heb net ff een paar foto's voor je gemaakt, moet ze alleen nog ff resizen en ergens uploaden... Momentje nog dus...

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
ohw great

Verwijderd

Keej, ben de foto's aan het uploaden op:
http://members.home.nl/vandennoort/Casemod

/edit: Je moet zelf je hoofd maar ff draaien... ;)
De kabelzooi bovenin moet ik nog opruimen, moet eerst ff de baybus afmaken

Verwijderd

offtopic:
oh yeah baby, de HCC komt er weer aan! Zondag de hele dag rondstruinen en dan rond een uur of 4 hardware gaan scoren! Vorig jaar een HP215 cam voor 50 gulden, konings!

Can't wait, een van de leukste nerd-uitstapjes van het jaar! :)

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 23:32

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

off topic:
ik ben vorig jaar niet geweest :( maar be er dit jaat zekerz weer bij!

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Wat zijn je temperaturen ?
En welk blok heb je nu ?

Zo'n cuplex ?

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

TheDarkLord666 schreef op 08 oktober 2002 @ 15:43:
Wat zijn je temperaturen ?
En welk blok heb je nu ?

Zo'n cuplex ?
Ik heb inderdaad de cuplex samen met de chipsetkoeler.
Idle: 34 graden
Stressed: 39 graden

Verwijderd

Ze verkopen een flesje dat de naam acfluid - farbloser Korrosionsschutz heeft. En daaronder staat dit verhaaltje waar ik niet helemaal uitkom:

ACHTUNG: Der Zusatz enthält keinen Frostschutz. Frostgefährdete Systeme sollten weiterhin mit G11/G12 befüllt werden! Sensibilisierend, enthält Hydroxyphosphoncarbonsäure.
Vertaling:

De toevoeging bevat géén antivries. Systemen die onder 't vriespunt opereren moeten met G11/G12 (= antivries) gevuld worden. Irriterend, bevat Hydroxyphosporcarbonzuur

Verwijderd

ahhhhhh wat hebben ze daar geile spullen :9 :9 :9~

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02 21:33
Pixal schreef op 08 oktober 2002 @ 13:53:
Systemen die in koude omgevingen staan, dus waar er bevriezingsgevaar is moet in plaats van het meegeleverde koelmiddel gevuld worden met G11 of G12 en dit zijn normale koelvloeistoffen voor auto's die overigens ook zeer goede anti-corrosie eigenschappen hebben.
Echter moet je wel oppassen dat je niet eerst met G11 vult en met G12 bijvult als het nodig is. G11 en G12 zijn niet mengbaar er ontstaat een bruine drap die alles verstopt. G11 is de groene of soms blauwe koelvloeistof en G12 is roze/rood en wordt in nieuwere auto's gebruikt. G12 heeft een langere levensduur en hoeft niet zoals G11 elke 2 jaar vervangen te worden in auto's. Echter wordt het in een comp niet zo zwaar belast als in een auto natuurlijk, dat kleine beetje warmte dat er in een comp afgevoerd moet worden... G11/G12 koelvloeistof heeft ook goede smerende eigenschappen voor de waterpomp.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

[off topic]
gaan er dit jaar nog mensen van Tweakers op een stand zitten trouwens
[/off topic]

Verder geen toevoegingen aan dit topic sorry...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• im_ik
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2025

im_ik

dat ben ik dus

Maar om ontopic te komen:

Welke standt verkopen die zooi :)
* im_ik wil meschien ook wat kopen

Ik weet wel dat vorig jaar bij de tweakers standt wat verkocht/geshowed werd,
maar verder ook weinig gezien.

Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vraag me ook eigenlijk wel af of ik er een leuk chipset+hdd waterblokje kan scoren voor niet al te veel. En 2-3 metertjes siliconen slang :)

• Robino
  • Laatst online: 19-02 11:39
Ik denk wel dat er meer aandacht aan WC's wordt geschonken dit jaar. Neem MyCom als voorbeeld (geen reclame ;)), deze verkopen een Koolance kast (oke, dit is nog geen losse WC maar het is tenminste wat :P).

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 15:30:
Keej, ben de foto's aan het uploaden op:
http://members.home.nl/vandennoort/Casemod

/edit: Je moet zelf je hoofd maar ff draaien... ;)
De kabelzooi bovenin moet ik nog opruimen, moet eerst ff de baybus afmaken
welke eheim gebruik je nu?

ik wilde die ene die ze standaard als setje met radiator en blok verkopen nemen. 1046 geloof ik.. hij is wel klein maar ik denk dat ik niet veel groter nodig heb (radiator, cpu, gpu)

Verwijderd

Ik heb er een eheim 1048 aan hangen, heb ik genomen, omdat ik de boel in een servercase heb zitten. Zit behoorlijk wat in waar het water doorheen gepopmt moet worden.
Pagina: 1