Hoe lang duurt eigenlijk een Frontpage IP-ban, en hoeveel entries staan d'r nu in jullie IP-Tables ;-) ? (als dat tenminste de manier is waarop jullie IP-bannen)
Verwijderd
Ik geloof niet dat er veel IP-bans uitstaan.... 9 van de 10 keer dat dit gevraagd wordt zijn er nl. geen.
Dan lijkt me dit keer 1. ;-)9 van de 10 keer dat dit gevraagd wordt zijn er nl. geen.
Serieus, m'n huisgenoten zijn heeeeeel erg boos op mij.
ip-bans hebben geen vaste verloopdatum, die worden af en toe met de hand opgeruimd.
Professioneel Hyves-weigeraar
Tijdloos, afntoe ruim ik ze handmatig opVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:52:
Hoe lang duurt eigenlijk een Frontpage IP-ban
23 (laatst opgeruimt, toen waren er meer dan 80)en hoeveel entries staan d'r nu in jullie IP-Tables
(als dat tenminste de manier is waarop jullie IP-bannen)
jah, zo bannen wij (ip's gaan eeen database in, servers halen de ip's eruit en inserten deze in de firewall)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ok, ok. Voordat ik ga smeken om de IP ban op te heffenTja, moet je maar niet zo kinderachtig doen
Was het vanwege die ehm... humoristisch bedoelde rant die ik als bio had? Is dat niet vreemd, het was niet zo dat ik andere mensen daarmee lastig viel toch? Er werd toch geen discussie verstoord? Er werd toch niemand bij name beledigd?
Het spijt me als mensen er aanstoot aan namen, het was voornamelijk grappig bedoeld, en uitsluitend bedoeld voor gelijkgestemden, so to speak.
Ok, ok, ik zal ophouden met pathetic apologetic te zijn en gewoon, niet voor mij, maar voor mijn vastte-tweakers.net-lezende-huisgenoten (op het zelfde IP adres obviously) te vragen of we misschien alsjeblieft unbanned kunnen worden.
Anders lijden weer, zoals zo vaak, de goeden onder de kwaden.
Van mij horen jullie in ieder geval nooit meer iets.
Doe niet zo schijnheilig, je een kloon gemaakt om Tweakers.net en zijn crew op zwaar lompe wijze af te fakkelen in je gallery (een kloon die je bij nadere beschouwing wel vaker gebruikte om flamerige reacties te posten). Toen we die account ontdekten / verwijderden kwam er ineens een tweede kloon die begon te schreeuwen over fascisten. Moeten we dat "humoristisch bedoeld" vinden? En het dan nog raar vinden ook als we je "echte" account bannen.
Neenee, ik vind het helemaal niet raar dat jullie welke *account* dan ook bannen.
Maar:
1) Nooit ergens gelezen dat T.net kloons niet mogen.
2) Ik heb nooit de hele crew "afgefakkeld". Ik heb alleen mijn mening gegeven over sommige mensen die naar mijn mening wel erg snel op hun teentjes getrapt zijn (zonder namen te noemen overigens). Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die zich ergert aan o.a. de manier waarop om wordt gegaan met mensen die sarcastisch/ironisch/melig willen zijn zonder [sarcastisch]/[ironisch]/[melig] "tags".
3) Wat zijn "flamerige" reacties precies, en waarom hebben jullie zo weinig vertrouwen in het mod systeem om "flamerige" reacties af te straffen. Trouwens, na mijn OW ben ik heel erg netjes geweest, en heb ik redelijk wat karma verdiend. Op beide accounts.
4) Ban iedere account die je wil, daar gaat het helemaal niet om.
Het probleem is mijn account dus niet. Ik zou zo een nieuwe kunnen maken; hier ( http://www.stayinvisible.com/page1.html ) is een lijst met (soms zelfs anonieme) proxies die ik allemaal zou kunnen gebruiken om whatever te doen.
Maar ik geef niets om mijn account, een ook niet meer om tweakers.net. Ik geef alleen om dat IP adres. Ik vind het namelijk onterecht dat een heel studentenhuis nu zonder tweakers.net zit, alleen omdat *ik* mensen offended heb.
Daarom vraag ik, nogmaals, vriendelijk en smekend, of jullie alsjeblieft over jullie hart willen strijken en ons willen unbannen.
Daarna maakt het me niet meer uit. Ban alle proxies van die lijst voor mijn part, delete mijn GoT account, zoek uit waar m'n huis woont; het kan me niet schelen.
Ik heb genoeg gehad... en jullie ook.
Misschien is het beter als we dit gesprek (?) via e-mail of irc voortzetten?
Maar:
2) Ik heb nooit de hele crew "afgefakkeld". Ik heb alleen mijn mening gegeven over sommige mensen die naar mijn mening wel erg snel op hun teentjes getrapt zijn (zonder namen te noemen overigens). Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die zich ergert aan o.a. de manier waarop om wordt gegaan met mensen die sarcastisch/ironisch/melig willen zijn zonder [sarcastisch]/[ironisch]/[melig] "tags".
3) Wat zijn "flamerige" reacties precies, en waarom hebben jullie zo weinig vertrouwen in het mod systeem om "flamerige" reacties af te straffen. Trouwens, na mijn OW ben ik heel erg netjes geweest, en heb ik redelijk wat karma verdiend. Op beide accounts.
4) Ban iedere account die je wil, daar gaat het helemaal niet om.
Het probleem is mijn account dus niet. Ik zou zo een nieuwe kunnen maken; hier ( http://www.stayinvisible.com/page1.html ) is een lijst met (soms zelfs anonieme) proxies die ik allemaal zou kunnen gebruiken om whatever te doen.
Maar ik geef niets om mijn account, een ook niet meer om tweakers.net. Ik geef alleen om dat IP adres. Ik vind het namelijk onterecht dat een heel studentenhuis nu zonder tweakers.net zit, alleen omdat *ik* mensen offended heb.
Daarom vraag ik, nogmaals, vriendelijk en smekend, of jullie alsjeblieft over jullie hart willen strijken en ons willen unbannen.
Daarna maakt het me niet meer uit. Ban alle proxies van die lijst voor mijn part, delete mijn GoT account, zoek uit waar m'n huis woont; het kan me niet schelen.
http://www.stayinvisible.com/page1.html
dit lijkt mij nou een heerlijke lijst IP's om in de IP ban te gooien....
dit lijkt mij nou een heerlijke lijst IP's om in de IP ban te gooien....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En alles wat niet expliciet is verboden mag volgens jou? Denk je dat je één account mag gebruiken voor nuttige reacties om je karma op te bouwen, en zodra je een keer zin hebt om iemand af te kraken over mag stappen op de andere?Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:44:
Zoals ik al zei, ik vind het erg jammer dat ik de originele tekst niet meer heb. Ik denk dat 95% van de bezoekers hier het met me eens zou zijn dat je gewoon te ver ging met je "humor" (waar overigens ook geen smilies e.d. bijstonden, dus ik beschouw het humor-verhaal nog steeds als een excuus).2) Ik heb nooit de hele crew "afgefakkeld". Ik heb alleen mijn mening gegeven over sommige mensen die naar mijn mening wel erg snel op hun teentjes getrapt zijn (zonder namen te noemen overigens). Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die zich ergert aan o.a. de manier waarop om wordt gegaan met mensen die sarcastisch/ironisch/melig willen zijn zonder [sarcastisch]/[ironisch]/[melig] "tags".
"Jesus christus, wat een onzin! Deze user is een enorme sukkel! Een watje! Mod deze hele pagina down!", ik heb geen zin om je hele geschiedenis na te pluizen, maar je hebt al eerder mail gehad voor dit soort uitspattingen. En dat wil niet zeggen dat we geen vertrouwen hebben in het modsysteem, dat wil zeggen dat we vinden dat sommige dingen harder aangepakt moeten worden dan alleen met minpunten. Je hebt namelijk altijd mensen die geen ruk geven om karma e.d., en gewoon een kloon maken als het fout gaat.3) Wat zijn "flamerige" reacties precies, en waarom hebben jullie zo weinig vertrouwen in het mod systeem om "flamerige" reacties af te straffen. Trouwens, na mijn OW ben ik heel erg netjes geweest, en heb ik redelijk wat karma verdiend. Op beide accounts.
Dat had *jij* van te voren moeten bedenken. Maar nee, toen waren we groepje commerciële losers en fascisten waar jij niet aan mee wilde werken, en lachte je alles keihard uit. Nu is het andersom, waarom zouden we jou gaan helpen? Vervelend voor je huisgenoten dat ze nu een proxy moeten gebruiken he? Tja. Voor hen zou degene die die ban gezet heeft (ik niet) het misschien ongedaan willen maken.4) Ban iedere account die je wil, daar gaat het helemaal niet om.
Dat is alles wat ik vraag.Voor hen zou degene die die ban gezet heeft (ik niet) het misschien ongedaan willen maken.
[edit]
Toch nog een kanttekening:
"Jesus christus, wat een onzin! Deze user is een enorme sukkel! Een watje! Mod deze hele pagina down!" was idd een post van mij, maar op mijn eigen gallery! Zelfs de gallery van *dezelfde* account, *met* dezelfde account! Controleer maar als je het niet gelooft: http://www.tweakers.net/gallery/64443
Ik noemde dus *mezelf* een sukkel en een watje naar aanleiding van mijn rant. Ik kan me niet voorstellen dat je het daar niet mee eens bent Wouter.
Het lijkt me dat het antwoord dus nee is? Wie zou ik het anders moeten vragen? Zou het helpen als ik mij meer verdedig tegen Wouter Tinus?Voor hen zou degene die die ban gezet heeft (ik niet) het misschien ongedaan willen maken.
Aan de argumenten in zijn laatste post mankeert namelijk nogal wat.
* Wouter is één van de l33t mensen die een laatste inspraak hebben op FP gebeuren. Als hij zegt nee, dan is het ook meestal nee. Ga deze discussie maar verder via de mail, want zo loopt het dus op niks uit.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()