Toon posts:

Scanner

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey People,

wie kan me even uitleggen hoe een scanner precies werkt?

Greetzz from the master!

Verwijderd

nou, in ieder geval geen "master in scanning".. >:) >:) Probeer hier eens te zoeken : http://www.howstuffworks.com/

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Laat me raden: huiswerk voor school?

En zelfs als dat niet zo is: kom van je luie reet af en ga zelf ff zoeken :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:27:
nou, in ieder geval geen "master in scanning".. >:) >:) Probeer hier eens te zoeken : http://www.howstuffworks.com/
het scannen ken ik wel, mar is voor school, en op howstuffworksben ik al geweest, wil iets nederlands! :Y)

Verwijderd

Okay, zoals Exirion al zei: *kom van je luie reet* !! (en probeer dan iets te vertalen !!!)

anders: www.ikbenteluiommijneigenhuiswerktemaken.nep

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:30:
het scannen ken ik wel, mar is voor school, en op howstuffworksben ik al geweest, wil iets nederlands! :Y)
Huiswerk moet je ZELF maken. Gebruik Google of leer Engels.

Verder adviseer ik mensen niet meer in deze topic te reageren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 09:04

AcouSE

Swedish Chef

* AcouSE slaat Exerions advies in de wind.

Volgens mij kan het zo zijn dat een scanner als volgt werkt:
• De kast is eigenlijk een huis met een groot raam
• Achter dat raam zit een schuchtere maar nieuwschierige kabouter met een zaklamp
• Als je iets op dat raam legt (bijv. de playboy pics van katja) dan komt die kabouter met z'n zaklamp en gaat kijken
• Nou hebben ze die kabouter een beetje in de zeik genomen, want ze hebben een telegraafapparaat geinstalleerd en gezegd dat ie daarmee met een andere kabouter kan lullen.
• Dus die kabouter overseinen wat 'ie ziet
• En dat gaat dus via de telegraafkabel naar je Pc die er dan weer een plaatje van maakt.
• Ouwe scanners hebben ouwe kabouters, dus dan wordt het beeld wat slechter omdat de kabouter eigenlijk een bril nodig heeft

Ow, en nu krijg ik een bericht van mijn scan-kabouter: Huiswerk moet je zelf maken!
Duidelijk dus :P

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 11:08
Nouja, 't lijkt me heel duidelijk..

Geen Gathering of huiswerkhulp hier..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.