Verwijderd
nou, in ieder geval geen "master in scanning"..
Probeer hier eens te zoeken : http://www.howstuffworks.com/
Laat me raden: huiswerk voor school?
En zelfs als dat niet zo is: kom van je luie reet af en ga zelf ff zoeken
En zelfs als dat niet zo is: kom van je luie reet af en ga zelf ff zoeken
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
het scannen ken ik wel, mar is voor school, en op howstuffworksben ik al geweest, wil iets nederlands!Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:27:
nou, in ieder geval geen "master in scanning"..![]()
Probeer hier eens te zoeken : http://www.howstuffworks.com/
Verwijderd
Okay, zoals Exirion al zei: *kom van je luie reet* !! (en probeer dan iets te vertalen !!!)
anders: www.ikbenteluiommijneigenhuiswerktemaken.nep
anders: www.ikbenteluiommijneigenhuiswerktemaken.nep
Huiswerk moet je ZELF maken. Gebruik Google of leer Engels.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:30:
het scannen ken ik wel, mar is voor school, en op howstuffworksben ik al geweest, wil iets nederlands!
Verder adviseer ik mensen niet meer in deze topic te reageren.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
* AcouSE slaat Exerions advies in de wind.
Volgens mij kan het zo zijn dat een scanner als volgt werkt:
• De kast is eigenlijk een huis met een groot raam
• Achter dat raam zit een schuchtere maar nieuwschierige kabouter met een zaklamp
• Als je iets op dat raam legt (bijv. de playboy pics van katja) dan komt die kabouter met z'n zaklamp en gaat kijken
• Nou hebben ze die kabouter een beetje in de zeik genomen, want ze hebben een telegraafapparaat geinstalleerd en gezegd dat ie daarmee met een andere kabouter kan lullen.
• Dus die kabouter overseinen wat 'ie ziet
• En dat gaat dus via de telegraafkabel naar je Pc die er dan weer een plaatje van maakt.
• Ouwe scanners hebben ouwe kabouters, dus dan wordt het beeld wat slechter omdat de kabouter eigenlijk een bril nodig heeft
Ow, en nu krijg ik een bericht van mijn scan-kabouter: Huiswerk moet je zelf maken!
Duidelijk dus
Volgens mij kan het zo zijn dat een scanner als volgt werkt:
• De kast is eigenlijk een huis met een groot raam
• Achter dat raam zit een schuchtere maar nieuwschierige kabouter met een zaklamp
• Als je iets op dat raam legt (bijv. de playboy pics van katja) dan komt die kabouter met z'n zaklamp en gaat kijken
• Nou hebben ze die kabouter een beetje in de zeik genomen, want ze hebben een telegraafapparaat geinstalleerd en gezegd dat ie daarmee met een andere kabouter kan lullen.
• Dus die kabouter overseinen wat 'ie ziet
• En dat gaat dus via de telegraafkabel naar je Pc die er dan weer een plaatje van maakt.
• Ouwe scanners hebben ouwe kabouters, dus dan wordt het beeld wat slechter omdat de kabouter eigenlijk een bril nodig heeft
Ow, en nu krijg ik een bericht van mijn scan-kabouter: Huiswerk moet je zelf maken!
Duidelijk dus
Nouja, 't lijkt me heel duidelijk..
Geen Gathering of huiswerkhulp hier..
Geen Gathering of huiswerkhulp hier..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()