Toon posts:

[W2K] 'Getting started'-scherm weghalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag dat, wanneer netwerkgebruikers zich voor het eerst op een pc aanmelden, het 'getting started'-scherm niet verschijnt. Dit is i.v.m. een unattended installatie van Windows 2000 Pro.

Is dit mogelijk??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
start -> Run -> gpedit.msc en dan User Config -> Administrative templates -> System -> Don't display welcome screen.

Deze in de policy van je OU zetten van de gebruikers.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
gewoon een keer inloggen als die users, en dan linksonder dat vinkje 'Show on startup' oid, weghalen...

[ Voor 0% gewijzigd door Fludizz op 08-10-2002 14:01 . Reden: typo ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fludizz schreef op 08 oktober 2002 @ 14:01:
gewoon een keer inloggen als die users, en dan linksonder dat vinkje 'Show on startup' oid, weghalen...

Je zou maar 200 users hebben ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

blackd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:02:

[...]

Whehe, en dan elke aanpassen. Kijk daar zijn stagaires voor :D

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
blackd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:02:

[...]

dat zei die niet ;) dus ga ik er niet vanuit dat dat zo is, anders moet ie ff alle accounts weer resetten en dan eerst de Default versie dat doen... dan de default in alle users laden, en voila, klaar :P

Verwijderd

Topicstarter
Fludizz schreef op 08 oktober 2002 @ 14:01:
tsja, het zijn dr inderdaad wel meer dan 200, dus vandaar ook mijn vraag en vandaar ook het gebruik van de unattended installatie van Win2K :)

Dus het mooiste zou zijn dat dit door middel van een (VB)Script verwerkt kan worden in de installatie...
Pagina: 1