[CS] Snelheid+kleur console

Pagina: 1
Acties:

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 11:52
Ben me configs beetje kwijtgeraakt, en nu ben ik de commands kwijt waarmee ik de snelheid van de console (waarmee die naar boven en beneden gaat) en waarmee ik die tekstkleur kan veranderen kwijt.

Iemand die deze weet... zoeken op google ben ik wel mee bezig, maar je krijgt enorm veel vage en foute hits :/

//edit via een vage russische site hebbik de kleur al gevonden...

Verwijderd

con_color voor de kleur
scr_conspeed als ik me niet vergis voor de snelheid.

[Edit: heb t nagekeken, t klopt ]

Waarom heb je eigenlijk neit je configs gebackupt op een diskette + webspees + cdrom? :P

:7

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
con_color "x x x"
de waarde van elke x ligt tussen 0 en 250... Rood groen en blauw. Beetje experimenteren met de waardes voor de leukste kleurtjes :)

Dit is ook wel nuttig:

http://www.planethalflife.com/commands/commands/index.shtml

Helaas wel een trage site maar alles staat erin :7

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik vind witte con color nog steeds het mooist.

255 255 255

Verwijderd

jup die gebruik ik ook :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Is wit niet slecht leesbaar in dust?

Ik gebruik gifgroen of helder blauw. Geel is standaard (dus niet leuk) en rood wordt al gebruikt voor de terroristen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ehm we hebben het over de CONSOLE color. Dat is datgene wat naar beneden komt als je op ~ drukt en waar meestal een donkere achtergrond achter zit. Wat jij bedoelt is denk ik de tekstcolor in het spel zelf

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 22:29
Als je de kleur van de tekst veranderd mbv con_color word deze kleur overal veranderd, dus ook in je console. Als je de achtergrond van je console wilt veranderen, dat is weer een ander verhaal :) Ik gebruik igg zelf ook wit, is het fijnst.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 14:43:
Ehm we hebben het over de CONSOLE color. Dat is datgene wat naar beneden komt als je op ~ drukt en waar meestal een donkere achtergrond achter zit. Wat jij bedoelt is denk ik de tekstcolor in het spel zelf
Neehoor...
je hebt scr_CONspeed
en CON_color....
waar zou dat con nou voor staan? |:(

:Y)
Pagina: 1