Toon posts:

netscape via netwerkproxy met 2000 adv server.

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op ons werk maken wij websites voor klanten en nou willen wij voor de mensen die netscape gebruiken, de websites testen. Maar als wij de proxy instellen die via de server loopt, proxy is bekend en ingevoerd maar netscape weigert via die proxy te werken. (probeer nu ff antwoord te geven en niet meteen de boel te sluiten aub)

Wie o wie weet er een oplossing?

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 02:32

Boudi

Always Coca Cola

Ik vond t al raar dat je vorige topic werd afgesloten...

Ik heb ook wel es geprobeerd om Netscape over (toen nog) MS Proxy 2.0 te laten gaan, maar dit is simpelweg niet gelukt. Het lijkt wel alsof Netscape en MS Proxy niet compatible zijn (of MS blokt netscape gewoon :))

Je zou een extra proxy kunnen laten draaien op een andere port, zoals 602Lansuite 2002 (nog gratis ook t/m 5 users) of evt. deze proxy lokaal draaien en dan de 'echte' proxy als forward-proxy opgeven

Met of zonder mayonaise?

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Boudi schreef op 08 oktober 2002 @ 14:38:
Ik vond t al raar dat je vorige topic werd afgesloten...
Ik niet:

proxy bij netscape
netscape via netwerkproxy
netscape via netwerkproxy met 2000 adv server.

Dat is dus al 3 topics over 1 onderwerp!
Gelieve in 1 verder te gaan, aangezien die in it nog open is!

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 02:32

Boudi

Always Coca Cola

true... maar de reden voor het slotje was niet een dubbelpost maar dat het domme vraag was... en dat is het dus niet.... netscape werkt blijkbaar gewoon moeilijk met ms proxy

Met of zonder mayonaise?

Verwijderd

Topicstarter
thnx Boudi, dat met de extra proxy ff proberen. Maar ik vind het vreemd dat de mods gewoon over de vraag heenlezen en dan als antwoord geven: Vraag aan je sysadmin, en dan zeggen dat mijn niveau laag is. Probeer alleen maar een oplossing te vinden voor mijn proxy.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:13

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Boudi schreef op 08 oktober 2002 @ 14:50:
true... maar de reden voor het slotje was niet een dubbelpost maar dat het domme vraag was... en dat is het dus niet.... netscape werkt blijkbaar gewoon moeilijk met ms proxy

En dat moeten wij ruiken :?
Hij heeft een topic in IT, en daar kan die verder gaan.
Eventueel kan 'ie een move aanvragen.

EDIT:
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:57:
thnx Boudi, dat met de extra proxy ff proberen. Maar ik vind het vreemd dat de mods gewoon over de vraag heenlezen en dan als antwoord geven: Vraag aan je sysadmin, en dan zeggen dat mijn niveau laag is. Probeer alleen maar een oplossing te vinden voor mijn proxy.
Niveau laag ??? Manier van vragen stellen zul je bedoelen :/
Anyway .. ik zal in SeM wel ff vragen om die in IT te closen.
Deze blijft open en en volgende gaat keihard dicht

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
ok koffie, sorry. Maar ik dacht dat ik hem beter hier neer kon zetten omdat het toch met de proxy te maken heeft en een netwerk. En op dat andere topic werd er niet meer gereageerd.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:13

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 15:02:
ok koffie, sorry. Maar ik dacht dat ik hem beter hier neer kon zetten omdat het toch met de proxy te maken heeft en een netwerk. En op dat andere topic werd er niet meer gereageerd.

Dat geeft je nog geen recht om een nieuwe aan te maken.
Anyway .. zie mijn bovenste edit.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
ook bedankt, manier van vragen stellen laag, sure? (verder wil ik geen keet schoppen maar gewoon een oplossing) Maar laten we weer on-topic gaan.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
met welke proxy daai je eigenlijk?

overigens netscape werkt prima met zowel ms proxy 2 als isa server, je moet allee je NT-authentificatie ff uitzetten, netscape kan alleen met 'basic authentication' overweg...

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1