• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Heeft PalmOS ook een startscherm net als de PocketPC, waar je al je afspraken en taken voor vadaag ziet in een oogopslag?

Ik ben namelijk op zoek naar een zakagenda, en op dit moment twijfel ik nog tussen:
sony clie T625c
sony clie T675c
Toshiba e310
Compaq H3850

ik heb nog geen goeie vergelkijking kunnen vinden tussen PalmOS en PocketPC2002, hebben jullie misschien een link?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Standaard zit het er niet op, maar je kunt het wel gratis downloaden. Zoek op "today" op www.palmgear.com.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Bedankt, precies wat ik zocht. Weet er nog iemand misschien nog een link naar een OS-comparison?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mad_Cow schreef op 08 oktober 2002 @ 13:15:
Bedankt, precies wat ik zocht. Weet er nog iemand misschien nog een link naar een OS-comparison?
http://www.med.unc.edu/~greena/back2palm/

:)

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Als je 4 keer op het knopje Agenda drukt, dan krijg je toch ook gewoon een lijst met je afspraken en je ToDo-list :? Of bedoel je dat niet?

P R N D

Verwijderd

Voor gebruikerservaringen:

www.palmclub.nl
www.pocketpc-club.nl

Ik heb zelf een Palm, en ik zou alleen naar een Pocketpc kijken als ik filmpjes zou moeten bekijken. Die sony's die je noemt spelen ook MP3's af, en gaan een stuk langer mee in batterijverbruik dan PocketPC's.

Maar voordeel van PocketPC zijn inderdaad dat het minipc'tjes zijn. Maar dat kan ook een nadeel zijn als je hem voornamelijk als agenda gebruikt.

Verwijderd

Dat Today tooltje is nou precies wat ik miste op mijn Palm (ik wist het alleen nog niet dat ik dit miste >:)) Thanx haas voor de tip
Pagina: 1