Skat! Skat! Skat!
Dat is ook iets dat ik graag zou zien, want het gaat eigelijk maar om 1 reaktie die eruit gegooid moet worden, en om nu alle reakties te verwijderen vind ik ook weer een beetje ver gaan.
TMF >> TFF?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Reacties kan alleen maar door een Lief Adje verwijderd worden en niet door de user zelf. Dit is zo gedaan om "misbruik" te voorkomen (in hoever je het misbruik kunt noemen). Als er een reactie is die buiten het boekje gaat, kun je nog altijd iemand van de T.net Crew op de hoogte stellen zodat er maatregel getroffen kunnen worden
.
*klik*yared schreef op 08 oktober 2002 @ 12:20:
TMF >> TFF?
Ga je profiel maar eens aanpassen en kijk maar eens bij je profiel om het aan te passen en kijk bij reacties trashen
Skat! Skat! Skat!
Ik doel dan ook op het trashen per reactie en niet alle reacties in één keer trashen, want dat zit al ingebouwd
TMF -->> TFF
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik ben een GoT-leek, en wat wilt die TMF -->> TFF zeggen?
Ik struin al wel een tijdje rond op het echte t.net maar khad wat perikelen met aanmelden op GoT, met een alias van m'n echte adres is het eindelijk gelukt
Ik struin al wel een tijdje rond op het echte t.net maar khad wat perikelen met aanmelden op GoT, met een alias van m'n echte adres is het eindelijk gelukt
Skat! Skat! Skat!
Het zijn afkortingen van desbetreffende (sub-)Fora op GoT, en die "code" geeft aan dat de draad van het ene naar het andere (sub-)Forum verplaatst mag/moet/zal worden.
TMF = Tweakers.net Moddereter Forum
TFF = Tweakers.net Frontpage Feedback
TMF = Tweakers.net Moddereter Forum
TFF = Tweakers.net Frontpage Feedback
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ah oké, maar ik dacht met dat problemen ivm reacties op het TMF moesten, maar eigenlijk is het mss gepaster om het in/op (wat is het juiste
) TFF aangezien het gaat over de functionaliteit van de frontpage
Skat! Skat! Skat!
Pagina: 1