Berichten op een gallery-pagina

Pagina: 1
Acties:

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-03 17:58
Ik heb ontdekt dat je alle berichten ineens kan verwijderen op je gallery-pagina. Is het mss mogelijk om niet alle berichten maar bericht per bericht te verwijderen??? Zou wat handiger zijn, nu mss niet voor mij waar toch nooit iemand iets post maar op gallery-pages van mensen waar wel véél volk over de vloer komt.

Skat! Skat! Skat!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat is ook iets dat ik graag zou zien, want het gaat eigelijk maar om 1 reaktie die eruit gegooid moet worden, en om nu alle reakties te verwijderen vind ik ook weer een beetje ver gaan.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

TMF >> TFF?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Reacties kan alleen maar door een Lief Adje verwijderd worden en niet door de user zelf. Dit is zo gedaan om "misbruik" te voorkomen (in hoever je het misbruik kunt noemen). Als er een reactie is die buiten het boekje gaat, kun je nog altijd iemand van de T.net Crew op de hoogte stellen zodat er maatregel getroffen kunnen worden :).
*klik* ;)

• coubertin119
Ga je profiel maar eens aanpassen en kijk maar eens bij je profiel om het aan te passen en kijk bij reacties trashen

Skat! Skat! Skat!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik doel dan ook op het trashen per reactie en niet alle reacties in één keer trashen, want dat zit al ingebouwd ;)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
TMF -->> TFF

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• coubertin119
Ik ben een GoT-leek, en wat wilt die TMF -->> TFF zeggen?
Ik struin al wel een tijdje rond op het echte t.net maar khad wat perikelen met aanmelden op GoT, met een alias van m'n echte adres is het eindelijk gelukt :o

Skat! Skat! Skat!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Het zijn afkortingen van desbetreffende (sub-)Fora op GoT, en die "code" geeft aan dat de draad van het ene naar het andere (sub-)Forum verplaatst mag/moet/zal worden.

TMF = Tweakers.net Moddereter Forum
TFF = Tweakers.net Frontpage Feedback

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• coubertin119
Ah oké, maar ik dacht met dat problemen ivm reacties op het TMF moesten, maar eigenlijk is het mss gepaster om het in/op (wat is het juiste :p) TFF aangezien het gaat over de functionaliteit van de frontpage

Skat! Skat! Skat!

Pagina: 1