• StalieN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09-2024
Ok... kweet dat er vaak gevraagd wordt om advies, maar elke vraag naar advies heeft uiteraard andere vragen... dus ik vraag het toch maar zo..

Ik ben dus op zoek naar een pdatje... eisen:

Prijs <€200,-
Software: Agenda, Contactlist, meer software te installeren, pcconnectie mogelijk, lang doen op batterijen
Eventueel: email synchronizer, bellen (bestaat dat: pda+mobiel in een?), simpele spelletjes, tekstverwerkerte
Niet perse nodig: veel geheugen, kleurenscherm

dat wasset zo'n beetje...
wat voor pda moet ik hebben?
kheb al zitten kijken naar de Palm M105, ziet er wel aardig uit.... iemand ervaringen?
Die nieuwe Zire valt voor mij af, te weinig opties in verhouding met prijs....

En waar kan ik het beste kopen?

Alvast bedankt,
khoor het wel

www.stevelock.nl

Verwijderd

weet je al wat de zire gaat kosten dan?

Anyway: wat vrij belangrijk is: wil je een toetsenbord of niet. Ik zou eens kijken op www.palmclub.nl, www.symbian.info en www.pocketpc-club.nl , dan kan je een goed beeld krijgen van wat de mogelijkheden zijn.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

hallo, hierbij mijn verlanglijstje... lossen jullie het even op? Bedankt voor de genomen moeitje, ik zit met een biertje ( ;) ) de antwoorden af te wachten. Alvast bedankt dat ik niets hoef te doen!

Oftewel; waar heb je zelf al gekeken? De door Dr_Flash gegeven links moeten je wel een eindje op weg helpen met achterhalen wat er te vinden is; hopenlijk vindt je wat moois! (Heb sinds 1 dag de Palm M130 :~)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2025

CORVETTE

---- American V8 ---

yopy , nieuw. Kost de helft van een palm die hetzelfde doet. Met qwerty toetsenbord. En je kunt er binnenkort ook als gsm gebruiken. En er loopt doom op..... www.yopy.com en www.gmate.com

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• StalieN
drflash: zire kost $99 in america en in europa iets van €117,- (pricewatch.tweakers.net) en thx voor de linx

spider.007: niet echt zo... kheb al een avondje zitten kijken op i-net, maar omdat ik er niet veel verstand van heb vraag ik jullie advies... kzal idd kijken naar die linx en ook ff naar de m130

corvette: hmmm eens ff kijke thx voor de tip

www.stevelock.nl

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2025

CORVETTE

---- American V8 ---

Op de website staat nog het "oude" model, de nieuwe is er binnenkort en daar kun je dus ook mee bellen. Nieuwe is te herkennen aan een "kit" lichtje voorop.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• StalieN
hmm die yopy is wel mooi maar btje buiten budget.... $400...!
ook de m130 ligt er naast....
ik maak denk ik keuze tussen de

palm zire, m100, m105

weet iemand of op die zire nou wel extra applicaties of niet kan worden geinstalleerd?

www.stevelock.nl

• StalieN
ok twijfel nu nog tussen de zire en de m105

[code] voordeel: nadeel:
zire oplaadbaar accu weinig geheugen
m100 veel geheugen aaa batterijen

ik ga voor de zire als deze ook xtra software geinstalleerd kan hebben, weet iemand dat? dus bijv xtra spel ofzo

www.stevelock.nl

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien kun je ook eens kijken naar een tweedehands Palm Vx. Die kan alles wat je wilt, heeft een groter scherm dan de M1xx serie en is ook nog eens mooier. :) Ik denk dat je voor 125€ wel een net exemplaar kunt vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.palm.com/images/products/handhelds/archived_products/palmvx.jpg

De Vx in de cradle.

[ Voor 0% gewijzigd door Artcore op 08-10-2002 15:25 . Reden: gekloot met url's ]

Verwijderd

StalieN schreef op 08 oktober 2002 @ 15:02:
ik ga voor de zire als deze ook xtra software geinstalleerd kan hebben, weet iemand dat? dus bijv xtra spel ofzo
Tuurlijk kan dat, het is gewoon een volwaardige palm hoor, alleen een instapmodelletje.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Let op dat de Zire wel maar 2mb geheugen heeft, een grens waar je toch rekening mee moet hebben als je veel extra software wil installeren (alhoewel de meeste spelletjes toch <200kb zijn).
m105 zou een goeie keus zijn voor jou inderdaad. Kleurenscherm is inderdaad niet echt nodig, hooguit een leuke extra, maar toch wel zo leuk dat mijn volgende Palm zeker een kleurenscherm krijgt.

Ik heb zelf op marktplaats.nl een Sony Clie S300 gekocht. Was toen nog zo goed als nieuw (degene die hem verkocht had op zijn werk geen USB), 8mb ram + Memory Stick slot, en klein en licht. Daar heb ik toen 200 euro voor betaald (was toen nieuw ongeveer het dubbele).
Het kan dus altijd de moeite waard zijn om ff op Internet rond te snuffelen, zo mijn broertje laatst voor 125 euro een bijna nooit gebruike 3c gekocht.

Er is maar 1 ding wat ik je echt aan kan raden: oplaadbare batterij. Koop geen Palm met AA batterijen, want die gaan veel te vaak en altijd op de verkeerde momenten leeg.

Verwijderd

mmm... bij informatique hebben ze de zire al wel in de prijslijst staan alleen is hij nog niet leverbaar. ik heb ffe een mailtje gestuurd & gevraagd wanneer de zire leverbaar is.. Anders ga ik hem echt kope !
Ik wil gewoon de basis-dingen doen & voor de rest geen bull-shit !

Afbeeldingslocatie: http://www.palm.com/images/products/handhelds/zire/getorganizedforless.gif

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2002 21:58 . Reden: ffe fotootje van de zire toegevoegd ! ]

• StalieN
thx voor de tip artcore, kzaleens kijke
ok johnny.... op de site van palm stond het niet echt duidelijk wat nou wel/niet kan mbt sofware
ej bigs, kzalleens kijke op een paar veilingsites... misschien wel goed idee

www.stevelock.nl

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 12:15
Je kan gewoon "alle" software installeren via je desktop software. Staat bij de tour van de zire.

• StalieN
ow... ok thx

www.stevelock.nl

Verwijderd

kijk ook eens naar de SL10 :)

[rml][ PDA] Sony Clié PEG-SL10[/rml]

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-02 09:48
w8 ff op dat dell ding als de adviesprijs 299 is dan zal dat nog heel wat zakken denk ik. Dan heb je 1 met kleurenscherm 300 mhz + 32 rom en 32 ram en pocket pc 2002 das wel mooi vind ik voor zo'n prijs, dus aan jou de keuze

Verwijderd

mm.... ik denk altijd nog in guldens en wil alles zo snel mogelijk hebben zodra het uit is..
Er zit zo'n 400 gulden verschil tussen dat dell-ding en de zire
Pagina: 1