Toon posts:

3com superstack & big brother

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 3Com SUperstack 2 3300 staan, en die heeft altijd prima gewerkt.

Sinds gisteravond hebben we hier een big brother netwerkmonitorservertje in het netwerk gehangen (welliswaar over VPN, maar dat zijn details...)

en na een paar uur monitorren van telnet en http (management) sloegen deze poorten op de switch dicht (naja, doorsturen doet ie wel maar accepteren op z'n eigen ip niet dus)... Ik kan me voorstellen dat dit bijvoorbeeld een anti-flood functie van die switch is, ik kan hierover alleen niks vinden.

als het niet 100% noodzakelijk is haal ik liever de stroom niet van die switch... uptime contest :)

any ideas?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2002 11:25 . Reden: verduidelijkingetje ]

Verwijderd

Topicstarter
... wat ook wel apart is:

als ik de history bekijk dan hield ie er om 2 uur vannacht mee op, om 5 uur deed ie het heel eventjes, en daarna weer niet :?

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:44

Pogostokje

* twiet *

Heb je gekeken of hij ook niet van een ander IP adres bereikbaar is op dit poorten? Dus, werkt het alleen niet vanaf die BB pc of helemaal nergens meer vandaan?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Pogostokje schreef op 08 oktober 2002 @ 12:03:
Heb je gekeken of hij ook niet van een ander IP adres bereikbaar is op dit poorten? Dus, werkt het alleen niet vanaf die BB pc of helemaal nergens meer vandaan?
Mja.. ook van een andere machine doet ie het niet...vanaf mijn eigen bak krijg ik een connection refused :(

telnet poging:
code:
1
2
3
C:\Documents and Settings\monusername>telnet 192.168.1.10
Connecting To 192.168.1.10...Could not open connection to the host, on port 23.
No connection could be made because the target machine actively refused it.

vanaf de console port is ook niks vreemds te zien, alles lijkt gewoon te werken. :?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2002 12:34 . Reden: smiley edit ]