En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Als je in de man page van proftpd kijkt zie je bij de sectie 'SEE ALSO' het programma ftpwho staan. Denk dat dat is wat je zoekt.
Welcome to the desert of the real.
Verwijderd
pure-ftpd is tha key....
Werkt super je kan up en download limiet instellen, max aantal bytes max aantal files etc...
Wat jij wil zie je hieronder:
Werkt super je kan up en download limiet instellen, max aantal bytes max aantal files etc...
Wat jij wil zie je hieronder:
code:
1
2
3
4
5
6
| +------+---------+-------+------+-------------------------------------------+ | PID | Login |For/Spd| What | File/IP | +------+---------+-------+------+-------------------------------------------+ | 2505 | markfra | 00:02 | IDLE | | | '' | '' | '' | '' | -> x.x.x.x | +------+---------+-------+------+-------------------------------------------+ |
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2002 11:21 . Reden: ip ]
okay tnx
........... Nee laat maarVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 11:18:
pure-ftpd is tha key....
Werkt super je kan up en download limiet instellen, max aantal bytes max aantal files en wat jij wil zie je hieronder:
code:
1 2 3 4 5 6 +------+---------+-------+------+-------------------------------------------+ | PID | Login |For/Spd| What | File/IP | +------+---------+-------+------+-------------------------------------------+ | 2505 | markfra | 00:02 | IDLE | | | '' | '' | '' | '' | -> x.x.x.x | +------+---------+-------+------+-------------------------------------------+
Dit kan je echt zelf opzoeken... echt. Het is hier geen helpdesk!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()