Toon posts:

cENSUUR OP dit forum?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze topic komt voort uit het flitspalen verhaal; naar mijn menig wordt er censuur op dit forum gepleegd; iets wat onze vrijheid in de weg staat en het nut van een forum ten gronde richt! Dus moet ik een ieder nu oproepen tot revolutie of gaan jullie voortaan wat netter met onderwerpen om?

Verwijderd

Dit is niet het onzinforum hoor....
Denk dat je verkeerd zit:)

Luister:

Dit forum wordt door vele tienduizenden mensen per maand bezocht.
Het is voor Femme en consorten niet te doen om illegale meuk toe te laten, ivm....juist, die bezoekers! En de adverteerders en noem maar op....

Nou vinnik persoonlijk niet dat het topic van TTC gesloten had hoeven worden, maar da's nu al gebeurd omdat er mensen (adjes) zijn die daar anders over denken, en dat recht hebben ze, vinnie ook niet?

Verwijderd

Maar zelfs Femme vind die topic geen probleem, dus het slaat nergens op dat hij gesloten is.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ook tussen ons waren de meningen een beetje verdeeld, IMHO was het helemaal niet nodig die topic te closen.

Het was ook iets te snel gesloten, meer uit voorzorg voor het uit de hand liep heb ik begrepen. Maargoed; foutje is menselijk en niet iedereen is er altijd even goed bij met zijn gedachten.

Dit topic is gesloten.