Sinds gister is m'n pc niet meer vooruit te branden. Ik zou echt niet weten hoe het komt. Als ik een programma start, dan gaat de HDD eerst zo'n 30 sec ratelen voordat ik het programma voor m'n neus krijg. Internet explorer starten duurt veruit het langst. Als ik in IE een link in een nieuw venster wil openen duurt dat ongeveer 40sec en gaat gepaard met veel geratel.
Er is ook bijna constant wel HDD activiteit. Ik heb al nieuwe VIA 4in1 drivers geinstalleerd en mijn schijf gedefragmenteerd.
Specs:
Abit KT7
SAMSUNG 4.3gb schijf 5400rpm
Laatste 4in1 drivers (4.43)
Ook als ik alle draaiende processen kill gaat het nog steeds als dikke stront door een trechter.
CPU/Mem usage is verder normaal
btw, ik heb niet de search geraadpleegd want dat duurt echt een eeuwigheid om al die topics door te spitten nu mijn pc in deze staat verkeerd, hoop dat het voor een keertje niet erg is
Er is ook bijna constant wel HDD activiteit. Ik heb al nieuwe VIA 4in1 drivers geinstalleerd en mijn schijf gedefragmenteerd.
Specs:
Abit KT7
SAMSUNG 4.3gb schijf 5400rpm
Laatste 4in1 drivers (4.43)
Ook als ik alle draaiende processen kill gaat het nog steeds als dikke stront door een trechter.
CPU/Mem usage is verder normaal
btw, ik heb niet de search geraadpleegd want dat duurt echt een eeuwigheid om al die topics door te spitten nu mijn pc in deze staat verkeerd, hoop dat het voor een keertje niet erg is