Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] vast zetten zonder schroeven..

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:20
Ben bezig met een koffermod en nou wil ik aan de buitenkant geen/weinig schroeven hebben. Iemand een id hoe ik het kan vast zetten? tis wel een must dat het ook weer los kan.

Mobo wil ik op een backplate maken en daar kan ook wel weer de voeding op vast maar zoals tft en dvd/cdr etc moeten vast in de deksel komen.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Schroeven, die verzinken,

dat heb ik ook gedaan, mooi gelukt

:D

suc6

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Mischien met verzonken zelfborgende moertjes en boutjes? Ik denk niet dat je er onderuitkomt om een hoop schroeven te gebruiken. Ik wou dat bij me bierkrat mod ook doen maar uiteindelijk zul je er toch aan moeten geloven.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Met popnagels?

Verwijderd

klitteband :D whehehe

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 21:37

Hydrax

*huh?*

Daar heb ik ook aan zitten denken, maar dit is gewoon niet sterk genoeg (volgens mij) om bv je voeding te houden.

Je zou een frame in je koffer kunnen bouwen en alleen dat frame op enkele plaatsen vastschroeven(dus toch wat aan de buitenkant). De rest van de onderdelen bevestig je dan aan dat frame.

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

Verwijderd

2 componenten lijm :D zo zit mijn koffer mod ook inelkaar :) alles zit met 2 compo lijm vast hehe weetje zeker dat hetniet los laat :)
werkt perfect btw... bison 2 compolijm.. zo`n grijze tube/spuit 8.99 euro genoeg voor je hele koffer.
alleen ff 24 uur laten drogen :P

• Dezjay
frame heb ik ook zitten denken frame dan boven en onder met iets van 4 schreven vast zetten en dan daar alles op vast zetten.. niemand dus een geniaal id.. :)

Verwijderd

mijn id werk perfect :P hehe het is alleen permanent :P

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Klitteband werkt perfect hoor.. je moet alleen wel goede kwaliteit hebben. Ik ben vandeweek in het krasnapolsky geweest, daar zaten een gordijntjes voor tafeltjes vast met klitteband. die gordijntjes zijn allemaal gemaakt van hele zware stof, maar ze bleven best vast zitten :)

Stop uploading passwords to Github!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Of een klik systeem :?

Verwijderd

Mijn voeding zit met klitteband, met zo'n lijmlaag (restje uit een raamhor pakket). En mijn mobo zit gewoon op originele plaat uit case en past in de koffer en zit precies klem. :D

Verwijderd

Als je dat idee van plank nou combineerd met het idee van Hydrax. Je maakt dus een frame wat je in je koffer vastlijmt met 2 componentenlijm. Allen je frame zit dan permanent vast, maar dat is geen probleem denk ik. Verder kan je dan alles nog wisselen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:14:
Als je dat idee van plank nou combineerd met het idee van Hydrax. Je maakt dus een frame wat je in je koffer vastlijmt met 2 componentenlijm. Allen je frame zit dan permanent vast, maar dat is geen probleem denk ik. Verder kan je dan alles nog wisselen.
:D er zijn ook nog slimem mensen op GOT :P
zie ik wel weer... best strak id

• Dezjay
Zie je was ff een helder moment van iemand anders nodig :) Heb nog wel wat glasvezel zooi staan wil ook wel :)
Pagina: 1