Pinnacle Studio Deluxe?

Pagina: 1
Acties:

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Hallo beste mensen, ik zit er hard over na te denken een Pinaccle Studio Deluxe (360 euro) te kopen (zie http://www.pinnaclesys.co...l=10&menuDown=dt_51). Dit omdat ik niet alleen DV wil kunnen editen, maar ook analoge video. Ik weet alleen niet zeker of mijn computer hier goed genoeg voor is. Mijn pc voldoet wel aan de minimum systeem eisen, maar dat kan natuurlijk altijd tegenvallen. Mijn systeemeisen:

Pentium III, 500 Mhz, 512 MB SD-ram, 20 gb hd, viper II 32 MB agp. De rest is hierbij niet relevant.

Is er misschien iemand die deze kaart heeft en mij kan helpen?

Ik wil ook graag weten of deze kaart goed werkt met Adobe Premiere 6 en of deze kaart ook snel Transitions en andere effecten kan renderen. (Op mijn normale pc gaat het bereken van de frames erg langzaam, zelfs op mijn P4 2Ghz laptop.)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:02

YellowCube

Wait...what?

ik denk dat je pc wel voldoet met uitzondering van je HD...video-editing vreet namelijk schijfruimte.
Ik heb de kaart zelf niet en ik zou dus niet weten of ie real-time transitions e.d. kan berekenen. Staat dat niet bij de specificaties van de kaart ?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:08

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> AV

Verwijderd

met de harddisk lukt het wel. Heb zelf een dv500 en daarmee is het 30 min/8GB. Met de dv10+ is het 30,in/12GB. Alleen is het jammer van die processor. Als je het wil opzetten in mpg of andere vorm van avi. gaat lang duren.