Wat krijg je voor foutmeldingen of kuren bij het lezen van de CD ?
Mother, will they like this song?
Heb je wel eens een MD5 checksum van die ISO gecontroleerd, of de iso met IsoBuster geopend? Wat gebeurt er als je met IsoBuster op de gebrande cd kijkt?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
- De CD wordt in het geheel niet gelezen. Ook niet in de Brander zelf. WINXP geeft gewoon niet aan dat er een CD in de drive zit.
- Ik kan de ISO wel gewoon openen met Daemon Tools. En ik zal nu een ISO branden en die eens met IsoBuster bekijken.
extra aanvulling : Ik brand maximaal met 12 speed.
- Ik kan de ISO wel gewoon openen met Daemon Tools. En ik zal nu een ISO branden en die eens met IsoBuster bekijken.
extra aanvulling : Ik brand maximaal met 12 speed.
kweet niet of het mag maar goed,
Chek eens ff of je hem @ disc at once hebt gebrand ( wil wel eens schelen zoals bij mij met ut 2003
)
en brand die CD @ min speed en als het dan niet lukt post dan nog maar ff
( wel pikant topic denk
)
Chek eens ff of je hem @ disc at once hebt gebrand ( wil wel eens schelen zoals bij mij met ut 2003
en brand die CD @ min speed en als het dan niet lukt post dan nog maar ff
( wel pikant topic denk
Waarom met IsoBuster bekijken? Als je de iso gefikt hebt, staat er geen iso meer op de cd maar gewoon de files... hoe wil je dan isobuster gebruiken?Prang schreef op 08 oktober 2002 @ 13:14:
- De CD wordt in het geheel niet gelezen. Ook niet in de Brander zelf. WINXP geeft gewoon niet aan dat er een CD in de drive zit.
ff voor de zekerheid: je hebt toch niet gewoon de .bin en .cue gewoon als data-cd zitten fikken? Wel Burn Image doen in Nero
speed24 schreef op 08 oktober 2002 @ 13:19:
[...]
Waarom met IsoBuster bekijken? Als je de iso gefikt hebt, staat er geen iso meer op de cd maar gewoon de files... hoe wil je dan isobuster gebruiken?
ff voor de zekerheid: je hebt toch niet gewoon de .bin en .cue gewoon als data-cd zitten fikken? Wel Burn Image doen in Nero![]()
- Eeuhm.. Ben geen noob hoor!( wel pikant topic denk )
- Ik mag toch wel een kopie maken van mijn eigen cd's? als backup!
Mogelijk probleem CDR-Win: een niet helemaal goed gekraakte versie brandt rotzooi. En daarna is de cd idd niet meer leesbaar.
Mogelijk probleem met Nero: heb je de instellingen van blockgrootte, en mode1/2 zeker weten goed staan? Kijk even in het bijbehorende .CUE-bestand wat de goede instellingen zijn.
Tussenoplossing (die je zelf ook bedacht had): Met Deamon-tools de ISO mounten, en dan vanaf de virtuele cd-rom de files gaan branden. Beetje gedoe mischien, maar valt best mee.
Mogelijk probleem met Nero: heb je de instellingen van blockgrootte, en mode1/2 zeker weten goed staan? Kijk even in het bijbehorende .CUE-bestand wat de goede instellingen zijn.
Tussenoplossing (die je zelf ook bedacht had): Met Deamon-tools de ISO mounten, en dan vanaf de virtuele cd-rom de files gaan branden. Beetje gedoe mischien, maar valt best mee.
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
CDR-Win... zou kunnen... Maar heb er geen problemen mee gehad in het verleden! Volgens mij was dit een versie die meegeleverd was met de brander...Super Snackman schreef op 08 oktober 2002 @ 13:30:
Mogelijk probleem CDR-Win: een niet helemaal goed gekraakte versie brandt rotzooi. En daarna is de cd idd niet meer leesbaar.
Verder was ik idd net bezig om idd vanuit daemontools de ISO te branden met Nero...
Je zegt dat je in het verleden geen problemen hebt gehad. Heb je iets aan je soft/hardware verandert sindsdien dan, dat het opeens niet meer werkt...
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Heb niets toegevoegt in de tussen tijd... alleen de video driver eens geupdate...Super Snackman schreef op 08 oktober 2002 @ 13:38:
Je zegt dat je in het verleden geen problemen hebt gehad. Heb je iets aan je soft/hardware verandert sindsdien dan, dat het opeens niet meer werkt...
Ooit ook een probleem gehad met het niet meer kunnen branden (buffer underruns etc) na het 2x wisselen van cd speler (IDE1->IDE2_IDE1) was het probleem ineens opgelost.
Ik heb je raad ff opgevolgt en heb nu een werkende kopie van mijn Windows XP Home edition gemaakt. Dus gelezen naar een ISO, gemount in Daemontools en gebrandt met Nero.
Helemaal perfecto... tnx allemaal voor het meedenken....
Zulke softwarematige problemen horen logischerwijs in Software Algemeen..
Maar omdat het probleem min of meer is opgelost, doe ik hem maar dicht
Maar omdat het probleem min of meer is opgelost, doe ik hem maar dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()