A7V333 met 8 usb poorten?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Op de A7V333 zitten standaard 4 usb poorten (achterop het mobo). Via stekkers op het mobo kan je nog eens 2 USB 2.0 poorten maken, of 2 USB 1.1 poorten. Totaal dus 8. Heeft iemand dit al geprobeerd of het werkt?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Ik heb er zes draaien: 4 achter en 2 USB 2.0 voor (via kabel). Geen 6 apparaten er aan hangen, maar ze werken wel allemaal.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 20:47
:?

Waarom zouden ze niet werken ??

Net zoiets als :

Ik heb 4 ide poorten, werken ze ook allemaal ??

Beetje vreemde vraag..

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:13
ik heb er ook maar 6? Doen het wel allemaal trouwens.

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

ik heb nieuwe schoenen
kan ik nu lopen? ;)

ik denk dat je iets anders vraagt (zou niet weten wat) maar vraag dan je vraag eens anders

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
tuurlijk werkt dit. met aopen kasten kun je bijvoorbeeld die bracket gewoon achterin aansluiten op USB2.0, en de standaard bijgeleverde USB poorten van die kast kunnen op de 1.1 plug

werkt altijd

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom zou het niet werken... het wordt ook op het mobo aangesloten, geen extra drivers nodig dus (nouja, windows zal wel een extra usb hub vinden oid, maar die heeft daar eigen drivers voor). Werkt prima dus.

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 14:20

RUFFNECK

Poentje

Aan de topicstarter: Als ik je post leest kom ik nog steeds op 6 uit hoor. Maar goed, ze zullen werken, anders zou het mobo ze niet ondersteunen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Beetje inkopper dit. Straks krijgen we topics of alle 6 PCI sloten wel werken? :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.