4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik heb er zes draaien: 4 achter en 2 USB 2.0 voor (via kabel). Geen 6 apparaten er aan hangen, maar ze werken wel allemaal.
Waarom zouden ze niet werken ??
Net zoiets als :
Ik heb 4 ide poorten, werken ze ook allemaal ??
Beetje vreemde vraag..
ik heb er ook maar 6? Doen het wel allemaal trouwens.
ik heb nieuwe schoenen
kan ik nu lopen?
ik denk dat je iets anders vraagt (zou niet weten wat) maar vraag dan je vraag eens anders
kan ik nu lopen?
ik denk dat je iets anders vraagt (zou niet weten wat) maar vraag dan je vraag eens anders
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
tuurlijk werkt dit. met aopen kasten kun je bijvoorbeeld die bracket gewoon achterin aansluiten op USB2.0, en de standaard bijgeleverde USB poorten van die kast kunnen op de 1.1 plug
werkt altijd
werkt altijd
Waarom zou het niet werken... het wordt ook op het mobo aangesloten, geen extra drivers nodig dus (nouja, windows zal wel een extra usb hub vinden oid, maar die heeft daar eigen drivers voor). Werkt prima dus.
Aan de topicstarter: Als ik je post leest kom ik nog steeds op 6 uit hoor. Maar goed, ze zullen werken, anders zou het mobo ze niet ondersteunen
Beetje inkopper dit. Straks krijgen we topics of alle 6 PCI sloten wel werken?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()