Na reeds eerde mij eens op Linux gegooid te hebben ben ik met de nieuwe releases van Redhat en Mandrake maar weer eens begonnen. Ik heb na beide geinstalleerd te hebben een grote voorkeur voor Mandrake. Echter wanneer ik vanuit Konqerer of XMMS /mnt benader om de mp3's van een fat32 schijf te kunnen afspelen bevriezen die programma's. Ik kom niet in /mnt laat staan dat ik daarna voor een schijf kan kiezen. Gek genoeg lukt het vanuit mozilla wel. Iemand enige ideen om dit op te lossen?
*Edit
Ik weet niet of mijn systeem ertoe doet, maar hierbij. het is een Dell Inspiron 4150 (laptop). Ik wissel een CD-rom af met een diskettestation in de bay en de 30Gb harde schijf is opgedeelt in 3 partities, de eerste is 12 Gb Windows XP op NTFS, daarna 8 Gb voor Linux en daarna 10 Gb FAT32 voor data.
*Edit
Ik weet niet of mijn systeem ertoe doet, maar hierbij. het is een Dell Inspiron 4150 (laptop). Ik wissel een CD-rom af met een diskettestation in de bay en de 30Gb harde schijf is opgedeelt in 3 partities, de eerste is 12 Gb Windows XP op NTFS, daarna 8 Gb voor Linux en daarna 10 Gb FAT32 voor data.