DPC OGR-25 Stats

Pagina: 1
Acties:

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009
de stats per deelnemer zijn al wel beschikbaar, al zegt de gele text boven je nickname iets anders. als je in je hsitory kijkt, zie je dat ze uptodate zijn ! we wachten vol onrust af wat de algehele DPC stats worden !

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Verwijderd

Nuteloze topic.
_/-\o_ MarkB _/-\o_ ziet wel aan zijn _/-\o_ koebot _/-\o_ of er weer nieuwe data binnen is en hij maakt dan vanzelf wel weer OGR stats.
Heb dus even gedult en laat die jongen op dit moment ook even :Z
Dat ik dat bijna niet doe is mijn probleem :O

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zou willen dat koebot van mij was. Koebot is echter van Onno. Over de stats derhalve, dnet doet weer raar dus wanneer er weer stats zijn :? who knows...

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ach, de OGR stats worden natuurlijk ook wel een beetje geteisterd sinds rc5 over is ;)

Vervelendste is dat iedereen nu aan het sparen is dus zodra de stats weer online zjin komt er meteen een flush met als resultaat dat de stats weer down gaa :+

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

IceStorm schreef op 08 oktober 2002 @ 18:42:
Ach, de OGR stats worden natuurlijk ook wel een beetje geteisterd sinds rc5 over is ;)

Vervelendste is dat iedereen nu aan het sparen is dus zodra de stats weer online zjin komt er meteen een flush met als resultaat dat de stats weer down gaa :+
goed idee >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Ik hoef nie zo nodig te sparen ..

Ik kan altijd op de prox van Dutchman zien hoe het met de productie staat.

Jive's Box
Jive @ DNET

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op de proxy van Chaos ligt de verwerking van de data van de proxy van energy stil. de laatste data is van 5-okt. Maar dat heb net ook naar chaos gemailt.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
stappel_ schreef op 08 oktober 2002 @ 21:59:
Op de proxy van Chaos ligt de verwerking van de data van de proxy van energy stil. de laatste data is van 5-okt. Maar dat heb net ook naar chaos gemailt.

Fixed. :)
Pagina: 1