vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Verwijderd
Nuteloze topic.
MarkB
ziet wel aan zijn
koebot
of er weer nieuwe data binnen is en hij maakt dan vanzelf wel weer OGR stats.
Heb dus even gedult en laat die jongen op dit moment ook even
Dat ik dat bijna niet doe is mijn probleem
Heb dus even gedult en laat die jongen op dit moment ook even
Dat ik dat bijna niet doe is mijn probleem
Ik zou willen dat koebot van mij was. Koebot is echter van Onno. Over de stats derhalve, dnet doet weer raar dus wanneer er weer stats zijn
who knows...
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Ach, de OGR stats worden natuurlijk ook wel een beetje geteisterd sinds rc5 over is 
Vervelendste is dat iedereen nu aan het sparen is dus zodra de stats weer online zjin komt er meteen een flush met als resultaat dat de stats weer down gaa
Vervelendste is dat iedereen nu aan het sparen is dus zodra de stats weer online zjin komt er meteen een flush met als resultaat dat de stats weer down gaa
goed ideeIceStorm schreef op 08 oktober 2002 @ 18:42:
Ach, de OGR stats worden natuurlijk ook wel een beetje geteisterd sinds rc5 over is
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik hoef nie zo nodig te sparen ..
Ik kan altijd op de prox van Dutchman zien hoe het met de productie staat.
Ik kan altijd op de prox van Dutchman zien hoe het met de productie staat.
Op de proxy van Chaos ligt de verwerking van de data van de proxy van energy stil. de laatste data is van 5-okt. Maar dat heb net ook naar chaos gemailt.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
stappel_ schreef op 08 oktober 2002 @ 21:59:
Op de proxy van Chaos ligt de verwerking van de data van de proxy van energy stil. de laatste data is van 5-okt. Maar dat heb net ook naar chaos gemailt.
Fixed.
Pagina: 1