Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Feli pappie en mammie, we hadden het er pas nog over en nu is het kereltje daar. Alles goed gegaan?
Hoe was het eerste contact, het eerste levensteken?
/me proost op de nieuwste medeburger!
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
en dat ie zijn pa en ma nog vele trotse momenten mag gaan geven
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Gefeli, en we wachten op meer info
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Alleen dat is al een reden om een andere status dan user te bemachtigen. Lekker klooien met html
Maar gefeliciteerd!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

<hkmode>
En inderdaad: "Pics"
</hkmode>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Ik wil wel nog eens langs komen om Casper te zien he!
http://flickr.com/photos/itommy/
BalusC!!!! Gefeliciteerd......
Van harte, ff een cadeautje opzoeken hoor....

BalusC schreef op 06 oktober 2002 @ 18:58:
Het is geen geheim dat het een jongetje wordt
Jullie wachten maar op de ingescande geboortekaartje hoe hij genoemd zal worden
Met vrouwtje gaat het overigens prima. Ze heeft alleen last van voortdurende lekkages. De vruchtwater loopt alsdoor eruit.. Van serieuze weeën is nog niet echt sprake, ik heb het idee dat het vannacht écht gaat beginnen

BalusC schreef op 06 oktober 2002 @ 22:11:
Update:
We zijn zojuist ter controle naar de ziekenhuis geweest. De hartslag van de baby is puik in orde, maar mijn vriendin heeft veel te weinig weeën om een bevalling tussen nu en 9 uur morgenochtend als reëel te achten.. Volgens de regels moet de baby binnen 28 uur na het breken van de vliezen geboren worden. Indien de werkelijke bevalling (met alle bijbehorende weeën en de ontsluiting dus) zich morgenochtend om 9 uur nog niet heeft voorgedaan, dan moet ze naar de ziekenhuis. Daar wordt haar bevalling 'ingeleid' met weeënopwekkers.. Het schijnt dat dit spul erger is dan een 'natuurlijke' bevalling

Maar er staat in ieder geval één ding vast: morgenochtend/middag word ik vader!
BalusC schreef op 07 oktober 2002 @ 21:09:
Ze moest uiteindelijk toch naar de ziekenhuis, omdat de weeën niet krachtig en vaak genoeg waren. Welnu, ze kreeg daar rond half 11 's morgens weeënopwekkers en na 5 zware uren en één 'medium' pijnstillertje ("ik wil absoluut geen ruggenprik") was het toch zover! Om 15:25 's middags was er een nieuwe wereldbewoner bij gekomen:

3230 gram, ca. 52 cm, blauwe ogen, lijkt het meest op de vader
De bevalling verliep voorspoedig en er deden zich geen serieuze incidenten voor. Vrouw en kind liggen momenteel in ziekenhuis ter (verplichte) observatie en "het bijkomen". Vanmiddag mogen ze weer naar huis
* BalusC is übertrots
Meer pics (klik voor 1024x768 variant):

BalusC schreef op 07 oktober 2002 @ 21:30:
[sentimenteel mode]
Woei, ik ben pappa.. Ongelooflijk en onbeschrijfelijk gewoon.. Vanmorgen voelde ik de kleine nog schoppen tegen de buik en enkele uren later heb ik hem in mijn handen en kan ik hem recht in zijn ogen aankijken.. Het leven is een klein wondertje
[/sentimenteel mode]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Jij hebt het al ingepikt
Papa en mama: gefeliciteerd!
De islam kan uw vrijheid schaden
En nu inderdaad 6 jaar wachten op zijn eerste slotje
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
En dat Casper later een grote gezonde tweaker mag worden.
Wanneer begint z'n eerste computerles?
Gefeliciteerd met de kleine
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Fijn dat alles goed is hoop jullie gauw weer te zien!!!!
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Hele mooie foto's ook, erg liev knulletje
Saved by the buoyancy of citrus
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
dus:
• mam's van harte gefeliciteerd en goed uitrusten he?
• Pap's ook u van harte gefeliciteerd raar gevoel he? nu ineens zelf vader te zijn terwijl je eerst nog zelf een kind was /me Zucht * wat gaat de tijd toch snel
Feli hoor!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Felic navidad..... Lievvv
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Nu nog ff wachten tot ie hier zijn eerst techpost gaat maken
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
GEFELICITEERD
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Dat ie maar een 1337 Tweaker mag worden
The devil is in the details.
gefeliciteerd
* Chevy454 geeft BalusC een fles haarkleurmiddel.
Die grijze haren zullen snel komen door dat zoontje
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Binnenkort hopen we Casper hier aan het GoTten te zien
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Kleine kinderen rule!!!
Maar daarna worden ze pubers

Nou ja, en daarna schop je ze het huis uit

Maar anywayz, suc6 met Casper en moge hij een voorspoedige GoT-carriere maken!