Hoi,
ben bezig met een vrij groot project voor mijn doen
FF een simpele "guide":
D.m.v. een SQL query wordt er data uit een database gehaald.
- er wordt 1 pdf gegenereerd.
- deze moet teruggegeven worden aan de "viewer"
Maar nou moet er dus in de achtergrond, zonder dat de "viewer" er last van heeft, van die PDF 10 versies gemaakt worden die ieder een andere text in de pdf heeft staan.
Het genereren van de "blanco" pdf doe ik middels VIPP en een Acrobat Distiller server.
De 10 versies worden gemaakt door ActivePDF die middels een DB query de data erin "stitcht".
De eigenlijke vraag is dus: Hoe krijg ik het zo, dat het genereren van die 10 versies de "viewer" niet hindert? Ik wil dus eigenlijk ActivePDF in de achtergrond laten runnen.
Is dit mogelijk?
ben bezig met een vrij groot project voor mijn doen
FF een simpele "guide":
D.m.v. een SQL query wordt er data uit een database gehaald.
- er wordt 1 pdf gegenereerd.
- deze moet teruggegeven worden aan de "viewer"
Maar nou moet er dus in de achtergrond, zonder dat de "viewer" er last van heeft, van die PDF 10 versies gemaakt worden die ieder een andere text in de pdf heeft staan.
Het genereren van de "blanco" pdf doe ik middels VIPP en een Acrobat Distiller server.
De 10 versies worden gemaakt door ActivePDF die middels een DB query de data erin "stitcht".
De eigenlijke vraag is dus: Hoe krijg ik het zo, dat het genereren van die 10 versies de "viewer" niet hindert? Ik wil dus eigenlijk ActivePDF in de achtergrond laten runnen.
Is dit mogelijk?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored