Proxy-server...

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Ik probeer altijd (zucht, ik ben altijd te lief voor iedereen!) ergens mee te helpen, en iemand zei tegen me: "Ga proxy's & stats draaien zoals RC5"...

Nou, even wat details...

Ik heb een hoopje servers staan @ 100Mbit in Amsterdam, met een dikke processor erachteraan...

Wat kan ik doen...

Alle LINUX proxy's van een aantal projecten hosten, en dan als daar stat programma's voor zijn deze laten uitwerken...

---

To the point...

Handig of niet, dus simpelweg Hollandsch, nodig of niet?

Verwijderd

hum volgens mij heb ik iets gemist :?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:52
gaat dit over D2OL waar je nu aan meedoet of is het (van de persoon die zei "ga een proxy draaien") een mogelijkheid voor andere projecten omdat D2OL een tezware client voor werk computers zou zijn?

[edit]
Ohhh wacht je beidt aan om proxy's te hosten (voor andere projecten) omdat je de beschikking hebt over een 100Mbit lijn

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
Ja, precies... Voor allemaal projecten een proxy opzetten dat je gewoon alle nederlandse proxy's op een rijtje hebt... Voor DPC dan wel...

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Lijkt me op zich wel een mooi plan, maar moeilijk om iedereen over te krijgen lijkt me.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:48
iedereen over krijgen lijkt me niet het plan als ik de mededeling / vraag goed begrijp :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Duke & Innuedo @ ECCP = genoeg
Sequence/Coldrain & TFH @ SETI = genoeg
Heleboel @ OGR en strax RC5 72 = genoeg

Denk dat er genoeg proxies draaien, maar toch een leuk aanbod van je, thanx :)

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Dutchman! schreef op 08 oktober 2002 @ 11:37:
iedereen over krijgen lijkt me niet het plan als ik de mededeling / vraag goed begrijp :)
nouja, een aantal mensen dan, want als je proxy's gaat draaien op zo'n mooie server is het ook wel leuk als er redelijk gebruik van wordt gemaakt.

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
Ja, klopt...

Maar als iedereen meehelpt, dan komt er wel iets van...

Mooie stats geilt bijna iedereen op ;)

• JustMe

JustMe

#1 R@H

aKra schreef op 08 oktober 2002 @ 12:41:
Ja, klopt...

Maar als iedereen meehelpt, dan komt er wel iets van...

Mooie stats geilt bijna iedereen op ;)
Een stabiele en snelle proxy is minstens zo belangrijk :D

Maar als jij die proxy's opzet beloof ik dat ik via jou proxy zal flushen, welk project dan ook :)

Verwijderd

Een leuke proxy voor DFolding zou inderdaad wel handig zijn... alleen moet je eerst nog wel even zelf de software schrijven ;)

Ennu, als je graag nuttig wil zijn dan mag je wel ons forumpje hosten, die is momenteel namelijk down... :'(

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Voor welke projecten zijn er momenteel dan wel proxy's?
- ogr
- eccp
- seti
- ???

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:48
voor RC5/OGR zijn er diverse die zich qua stabiliteit en beschikbaarheid op de lange termijn al bewezen hebben, voor ECCp is er DukeBox's subteamproxy en InNuedo's proxy voor "losse gebruikers", en bij Seti is er de proxy van sequence/coldrain.

We spend our years as a tale that is told

• JustMe

JustMe

#1 R@H

I'R Cow kan door ziekte van een pc ook wel een SETI proxy gebruiken, maar ik denk dat ze die ook zelf willen beheren.
Maar er zijn toch ook nog wel proxy's voor andere projecten, waarbij er dus niet al een 'grote' proxy bestaat?

Verwijderd

Nee, volgens mij niet... ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord...

Maar ja, kan natuurlijk aan mij liggen

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:45
Van mij mag je mijn eccp proxy overnemen.. graag zelfs. Alleen is een vlotte verbinding niet genoeg.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

DukeBox schreef op 08 oktober 2002 @ 17:50:
Van mij mag je mijn eccp proxy overnemen.. graag zelfs. Alleen is een vlotte verbinding niet genoeg.
hoewel ik je vrijwillige en goede werk erg waardeer is je proxy tegenwoordig idd erg traag..... Overduidelijk door de load, want de pagina's die niet geparsed hoeven te worden zoals de indexpagina laden wel snel :P

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
Nou, even details dan...

Het is een AMD Athlon 1200MHz, met 1024Mb geheugen... Hij heeft een 3Com kaartje onboard en jammer genoeg maar 60Gb in een non-raid omgeving...

Waar ik meer aan dacht is de standaard DPC proxy's maken, dus allemaal zelfde machine etc...

Ik werk zelf bij een hosting bedrijf dus ik kan evt. een hele aparte PC er voor in zetten...

• DukeBox
aKra schreef op 08 oktober 2002 @ 19:57:
Nou, even details dan...
Draait hier nu op een quad xeon 933 2mb, 2048mb ( waarvan nu 1,5gb dedicated voor mysql cache) , 4*160gb raid 0+1

Op zich gaat alles redelijk snel, behalve history, welke niet gecached is.. af en toe kan een ander overzicht langer duren, maar dat komt omdat iemand dan een history opvraagt..

• DukeBox
Heb je een directe verbinding ?? is is dan wel mogelijk anders bij mij uit mysql de data te halen, en daar stats van te bouwen.. dat kan realtime als je mysql compressie gebruikt.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Even iets anders (zonde om een nieuw topic te starten :P)

Is het misschien mogelijk om dadelijk bij het begin van RC5-72 allemaal (die dat willen) te flushen via één centrale proxy? Zoals bij Anandtech de proxy van Mika? Als iedereen daar op zou flushen, zou iedere DPC-er nagenoeg realtime stats hebben (desnoods via je eigen subteam proxy) en dat zal toch wel goed zijn voor de output?

En dan bedoel ik niet dat je nu via via ergens stats kan krijgen van alle public proxies...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
Als RC5-72 begint doe mij even e-mail @ nander@getfragged.nl

Dan ga ik er een proxy voor opzetten, maar dan moet PPstats er etc. wel mee werken...

Ik wil dan wel een centrale proxy zijn voor stats etc.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Euhm, ik ben echt _niet_ van plan om mijn kostbare blokjes via een proxy te sturen. Het veiligst is gewoon rechtstreeks naar D.net.

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Lijkt mij juist een heel cool plan, heel DPC op dezelfde proxy, en daarnaast iedereen binnen een subteam op hun eigen proxy, die dus naar de centrale proxy flushed. Maar dan moet er natuurlijk wel voor gezorgt worden dat de packetloss zo klein mogelijk is.
stokkie: hoeveel zijn die blokjes van jou je waard dan? :P

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Waarom een centrale proxy als er al centrale real-time stats zijn ?
(eerst ook van RC5-64 en nog steeds van OGR).

Chaos, Dutchman en ik ([eNeRGy]) draaien alle 3 apart de proxy zoals we al jaren doen maar je kan de stats real-time terugvinden op http://chaos.keyserver.org. Verder zijn de stats database driven wat dus allerlei combinaties van statistieken mogelijk maakt die in ppstats niet mogelijk waren.

Een centrale proxy zorgt alleen maar voor een single point of failure.

• Witlof
  • Laatst online: 11:56
idd, met status.keyserver.org heb je een mooi overzicht en misschien kan er door statsdata van de websites af te halen ook nog meer stats gemaakt worden wat altijd leuk is. Hoe meer proxy's er tussen de client en het uiteindelijke doel zitten is alleen meer nadelig. Tenminste dit is over het algemeen wel gebleken :)

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Witlof schreef op 09 oktober 2002 @ 21:48:
idd, met status.keyserver.org heb je een mooi overzicht en misschien kan er door statsdata van de websites af te halen ook nog meer stats gemaakt worden wat altijd leuk is. Hoe meer proxy's er tussen de client en het uiteindelijke doel zitten is alleen meer nadelig. Tenminste dit is over het algemeen wel gebleken :)
Jij, en voor jou ook [eNeRGy] hebben ongetwijfeld gelijk, maar imho is het in theorie een mooi plan. Misschien zijn jullie het daar niet mee eens, maar bedenk dan even dat aKra alleen maar iets voor DPC wil doen, net zoals jullie vrijwillig in je eigen tijd wat voor DPC doen. Hem is verteld: ga jij maar een proxy opzetten voor DPC, dus hij steld dat voor. Dan zeggen jullie dat dat echt geen optie is, waar ik het dus niet mee eens ben. Maar probeer dan iets te vinden dat hij wel met zo'n mooie pc met zo'n moie inet verbinding voor DPC kan doen.

just my 2 eurocents

• Witlof
  • Laatst online: 11:56
Ik zeg ook niet dat het een slecht idee is want het is altijd een goed idee om wat te doen voor DPC. Dit doe ik ook :)

Alleen waar je rekening mee moet houden is dat de meeste members het niet zien zitten om via via over weet ik hoeveel proxy's te flushen. Destijds hebben we (TeamBVD, Graasland en Division Eindhoven) een subteamproxy opgezet die overgebleven was van de subteamstrijd die we toen hadden. We hebben geprobeerd meer teams te vinden die er op wilde flushen en dat was toen alleen Rulende Bikkels. De rest wilde niet over meer proxy's flushen vandaar dat ik denk dat die optie gaat mislukken.
We 'waarschuwen' hem alleen maar dat hij niet te veel tijd in iets moet steken wat waarschijnlijk niet de aandacht krijgt hij verwacht.

Wat hij wel kan doen? Proxy's draaien voor subteams die geen mogelijkheid hebben dit zelf te doen? Een statspagina/website met history van DPC met dagstanden, flushhoeveelheden en posities (overall en daily) of subteamvergelijkingen? Er zijn genoeg ideeën maar ik dacht dat er al iemand bezig was met een grote statssite te maken voor DPC en haar members :)

Dit allemaal is dus niet negatief bedoeld maar ik weet niet of DPC het nodig heeft om nog een proxy erbij te krijgen. Misschien wordt alles dan teveel verdeeld en wordt de strijd op de proxy's ook minder omdat er simpelweg te weinig mensen op flushen.

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Witlof schreef op 09 oktober 2002 @ 22:13:
Ik zeg ook niet dat het een slecht idee is want het is altijd een goed idee om wat te doen voor DPC. Dit doe ik ook :)

Alleen waar je rekening mee moet houden is dat de meeste members het niet zien zitten om via via over weet ik hoeveel proxy's te flushen. Destijds hebben we (TeamBVD, Graasland en Division Eindhoven) een subteamproxy opgezet die overgebleven was van de subteamstrijd die we toen hadden. We hebben geprobeerd meer teams te vinden die er op wilde flushen en dat was toen alleen Rulende Bikkels. De rest wilde niet over meer proxy's flushen vandaar dat ik denk dat die optie gaat mislukken.
We 'waarschuwen' hem alleen maar dat hij niet te veel tijd in iets moet steken wat waarschijnlijk niet de aandacht krijgt hij verwacht.

Wat hij wel kan doen? Proxy's draaien voor subteams die geen mogelijkheid hebben dit zelf te doen? Een statspagina/website met history van DPC met dagstanden, flushhoeveelheden en posities (overall en daily) of subteamvergelijkingen? Er zijn genoeg ideeën maar ik dacht dat er al iemand bezig was met een grote statssite te maken voor DPC en haar members :)

Dit allemaal is dus niet negatief bedoeld maar ik weet niet of DPC het nodig heeft om nog een proxy erbij te krijgen. Misschien wordt alles dan teveel verdeeld en wordt de strijd op de proxy's ook minder omdat er simpelweg te weinig mensen op flushen.
OK, duidelijk verhaal en ik ben het met je eens. Proxy's draaien voor subteams die dit zelf niet kunnen is absoluut een goed idee, op het moment zit ik zelf ook in zo'n subteam, maar dit duurt als het goed is niet lang meer! VictorB doet/deed dit trouwens ook altijd, maar die heb ik al een aardig tijdje niet meer gehoord...

• Jive
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

* Jive ruikt een extra toevoeging aan het *.keyserver.org domein ....

(hoopt ie iig).

Jive's Box
Jive @ DNET

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
Nu is het voor mij te onduidelijk geworden, ik heb aangeboden een proxy te draaien maar niemand wilt dit, ik kan me gewoon terugtrekken en gewoon verder grazen, maar ik heb iets wat niet iedereen heeft... Ik denk dat de meeste key/proxy's toch wel op kabelmodem draaien, maar ik draai op 100Mbit, en packetloss? Whats that?...

Ik heb gewoon veel meer mogelijkheden.

Maar let het dan maar hangen, ik heb geprobeerd iets te doen voor het goede doel (DPC), maar het wordt gewoon niet aan alle kanten geapricieert (of hoe je het dan ook spelt). Dus dan vindt ik het ook niet leuk, als heel DPC erover positief staat voel ik me goed omdat ik iets goed doe, als heel veel mensen eigenlijk compact zeggen "stom idee", whats the use of it then.

• JustMe

JustMe

#1 R@H

aKra schreef op 10 oktober 2002 @ 07:38:
Nu is het voor mij te onduidelijk geworden, ik heb aangeboden een proxy te draaien maar niemand wilt dit, ik kan me gewoon terugtrekken en gewoon verder grazen, maar ik heb iets wat niet iedereen heeft... Ik denk dat de meeste key/proxy's toch wel op kabelmodem draaien, maar ik draai op 100Mbit, en packetloss? Whats that?...

Maar let het dan maar hangen, ik heb geprobeerd iets te doen voor het goede doel (DPC), maar het wordt gewoon niet aan alle kanten geapricieert (of hoe je het dan ook spelt). Dus dan vindt ik het ook niet leuk, als heel DPC erover positief staat voel ik me goed omdat ik iets goed doe, als heel veel mensen eigenlijk compact zeggen "stom idee", whats the use of it then.
Jammer dat je er nu zo over denkt, want er staan best ideeen in dit topic wat je zou kunnen doen.

• DukeBox
aKra schreef op 10 oktober 2002 @ 07:38:

Ik denk dat je het verkeerd ziet, iedereen is blij met je aanbieding maar het punt is dat er op dit moment niet echt nodig is, er zijn genoeg public proxy's. Het zou wel mooi zijn om alles op 1 centrale proxy te laten lopen, alleen proberen ze je hier een beetje te waarschuwen dat waarschijnlijk weinigen er voor voelen om van proxy over te stappen.

Ik denk dat er wel iemand blij is met evt. wat stats hosting, KoW.. neem eens contact met hem op. Het zou mooi zijn als de stats van http://kow.qik.nl (eccp, folding.. enz) op een snellere host komen te staan. Je draait zeker geen IIS ? Indien wel.. dan kan KoW ook de statsgens er op draaien.

KoW : KoW

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
Ehm...

Ik draai LINUX, omdat dat veel stabieler is voor mijn idee...

Maar, het is een beetje onduidelijk voor mij geworden wat ik nou moet doen, en nee, ik ga niet voor iemand zomaar hosting doen, ik wil een centraal punt creëren... Niet iets van iets hier en daar... Net zoals een subteam telkens op een bepaalde plek flushed, ik denk dat ik van D2OL naar RC5-72 overstap, en dan in een team ga joinen en daar dan wel een proxy voor ga draaien.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
aKra schreef op 10 oktober 2002 @ 09:32:
Ehm...

Ik draai LINUX, omdat dat veel stabieler is voor mijn idee...

Maar, het is een beetje onduidelijk voor mij geworden wat ik nou moet doen, en nee, ik ga niet voor iemand zomaar hosting doen, ik wil een centraal punt creëren... Niet iets van iets hier en daar... Net zoals een subteam telkens op een bepaalde plek flushed, ik denk dat ik van D2OL naar RC5-72 overstap, en dan in een team ga joinen en daar dan wel een proxy voor ga draaien.
Sorry als het volgende beetje vervelend overkomt; maar lees jij überhapt wel wat anderen zeggen???

In de post van Duke heeft hij het over KoWstats, en de KoWStatsGen. Nou, veel centraler kan het haast niet :?
Verwacht jij dat elke DPC`er jou op zijn handen draagt als jij met dit voorstel komt?

En daarbij komt nog, dat id van een centrale proxy waar heel DPC op flushed is gewoon niet zo`n goed idee. Er zijn al vaker ideeën van dergelijke aard ontstaan, maar nut is er niet van ingezien, om dan nog maar te zwijgen van het gevaar (lost blocks)

Desalniettemin is je aanbod uiteraard heel aardig, en wordt ie ook zo opgevat, tis alleen overbodig (behalve dan de KoWstats enzo, dat zou wel mooi zijn)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

oi,

Ik had dit topic nog niet gelezen omdat ik een beetje druk bezig ben met proggen :)

Ik weet niet of die server nog vrij is, en of er een mogelijkheid is dat er IIS op gedraaid wordt :?

Ik zoek namelijk voor de centrale stats (van kow.qik.nl ) een snelle server die die stats realtime kan draaien.

Edit:

Laat maar. Ik zoek wel een ander

[ Voor 0% gewijzigd door KoW op 10-10-2002 15:28 . Reden: denk niet dat het verstandig is 'daar' stats onder te brengen ]

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
Ik zou zeggen kom maar aanslepen met een server kan je ik je voor heel weinig hem laten co-locaten... Het probleem is gewoon nu het volgende:

Of ik wil het doen voor heel DPC dan heb ik er het geld voor over.

Of ik doe het voor mezelf/voor mijn subteam...

En anders vind ik het gewoon voor mezelf niet nuttig.

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:13
De stats van KoW verzorgen voor vele projecten van DPC de DPCH's hoor, kweet niet of je je dat wel beseft. Is niet zomaar een site voor KoW ofzo.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• DukeBox
aKra schreef op 10 oktober 2002 @ 14:20:
Ik zou zeggen kom maar aanslepen met een server kan je ik je voor heel weinig hem laten co-locaten...
Ik dacht dat je jouw server aanbood ?
Of ik wil het doen voor heel DPC dan heb ik er het geld voor over.
Stats zijn toch voor heel dpc ?
ColdFusion schreef op 10 oktober 2002 @ 14:30:
De stats van KoW verzorgen voor vele projecten van DPC de DPCH's hoor, kweet niet of je je dat wel beseft. Is niet zomaar een site voor KoW ofzo.
Precies het is DE stats site.. :) alle history, projecten, users/teams/subteams, inhaal enz enz.. stats zijn daar te vinden.

Evt. kan ik je de weblog geven om een indruk te geven van aantal bezoekers e.d.

Een gemiddelde statspagina (overziocht teams/users) is al snel 200 tot 400kb.. dus 100mbit is echt mooi.

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
IIS draai ik niet, ik heb alleen LINUX...

• DukeBox
aKra, ben jij niet dat ventje van de Torenlaan ?

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

aKra schreef op 10 oktober 2002 @ 14:20:
Ik zou zeggen kom maar aanslepen met een server kan je ik je voor heel weinig hem laten co-locaten... Het probleem is gewoon nu het volgende:

Ik geloof dat jij jezelf wel erg hoog heb zitten met je server.

Alsof zomaar effe 7.000 man massaal al zijn DC verkeer via jou server gaat laten lopen. Dacht et niet.

Gezien het niveau van je reacties in deze draad, en in de andere draadjes uit je veelzijdige history denk ik niet dat het verstandig is een statsserver bij jou onder te brengen. En dat zeker niet tegen die vast niet geringe kosten.

Zou ik dat willen, om een eigen server ergens aan een grote lijn te hangen dan kan ik dat altijd nog wel in betere handen geven dan in de jouwe.

Maar, ok, ik denk dat het de subteamproxy wordt. Voor jou, en je moeder en je hond ;)

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
Sorry hoor, maar ik vat dit op als een flame, ik heb mijn leven helemaal omgedraait en ik werk nu bij een co-locating bedrijf, en ik dacht als ik toch gratis data kan krijgen kan ik er misschien wel iets leuks mee doen, en ik vindt het altijd leuk om te helpen, nog steeds een losse schroef in mijn hoofd... En ik vind het ook niet leuk dat je me in een post zwart maakt om even botweg te zeggen...

Ik probeer ook mijn best te doen...

En subteam, ik denk dat er een hoop mensen wel zijn die mij graag willen hebben aangezien het aantal MHz dat ik heb...

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
DukeBox schreef op 10 oktober 2002 @ 15:14:
aKra, ben jij niet dat ventje van de Torenlaan ?
Nee?

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

aKra schreef op 10 oktober 2002 @ 15:29:
Ik probeer ook mijn best te doen...

En subteam, ik denk dat er een hoop mensen wel zijn die mij graag willen hebben aangezien het aantal MHz dat ik heb...

ik ook :)

Maar als je natuurlijk niets anders roept als ik wil anderen helpen, ... affijn, laat ook maar.

Punt 2: Subteams zijn blij met MHzen idd, maar de persoon die erachter zit moet dan wel binnen het profiel van het subteam passen. Dat is niet altijd het geval.

Enne, voor ik dit postte heb ik eerst eens gekeken wat jij vooral voor posts doet.
Erg goed vind ik ze :)
Misschien dat je leeftijd (16 jaar) er iets mee te maken heeft :?

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Uhm..

Volgens mij gaat dit helemaal de verkeerde kant op.

Akra: leuk idee, blij dat je iets wilt doen voor de DPC, maar het is duidelijk uit deze draad dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken.

Ik moet toegeven, dat het er af en toe inderdaad op lijkt dat je posts niet helemaal goed leest en/of jezelf snel aangevallen voelt.

KoW vindt wel een server, meerdere mensen hier hebben eigen servers en/of werken bij een hosting bedrijf. Zijn post komt wat onaardig over, lijkt me niet geheel terecht, komt waarschijnlijk door wat ik hierboven al zei. Vergeet dat gewoon en nu iedereen weer vriendjes!

Laten we dit gewoon laten rusten.
Allemaal weer verder grazen nu! :Y)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• aKra
  • Nu online

aKra

Topicstarter
Ik heb ook mijn prive problemen dat ik me snel attacked voel, maar dat klopt, en moet ik ook aan toegeven...

Maar, sorry dan allemaal...

Maar ik dacht gewoon in het principe van RC5/Distributed en dan een PPstats erachter, en die stats laten runnen, en dan zoveel mogelijk mensen erop laten flushen, want dat vond ik cool... Daarom dat ik dacht, hoe groter het is hoe cooler!

Maar ik kan gewoonweg geen IIS op LINUX zetten zover ik weet...

Maar ik weet ook niet of ik D2OL wil blijven doen, omdat het geen LINUX ondersteund...

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Funcracker schreef op 10 oktober 2002 @ 15:48:
... komt waarschijnlijk door wat ik hierboven al zei...

de redenen staan gewoon in de post hoor, en als je echt benieuwd bent zou je contact op kunnen nemen.

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Je haal iig lekker veel feiten door elkaar ;)

ppstats heeft weer niks met iis te maken. Als je per se distributed.net wil doen moet je eens een kijk je nemen bij chaos enegry en dutchman. Energy heeft al een mooie link gepost ook hebben die jongens mooie "combined stats"

misschien is het een leuk idee ofzo om Droopy te ondersteunen met www.DPCstats.tk

Dit is volgens mij wat er nu al bestaat aan sub-proy's

Distributed: De keyserver.org (chaos, energy, dutchman) (nu dus ogr, straks rc5-72)

Eccp: Dukebox en Innuedo
seti: Sequence/coldrain

voor Ud, D20l, TSC, G@H, F@H, dfolding zijn geen proxy's of zijn geen proxy's beschikbaar/mogelijk

ik zal wel wat vergten zijn maar het komt aardig in de richting :Y)

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 10:52
DukeBox schreef op 08 oktober 2002 @ 20:07:
[...]

Draait hier nu op een quad xeon 933 2mb, 2048mb ( waarvan nu 1,5gb dedicated voor mysql cache) , 4*160gb raid 0+1

Op zich gaat alles redelijk snel, behalve history, welke niet gecached is.. af en toe kan een ander overzicht langer duren, maar dat komt omdat iemand dan een history opvraagt..
Nou,

die van mij is iets minder bruut :)
Een AMD Duron 750 met 256 MB ram, verder 2 x 10 GB HDD in Raid1. en verder dan dus 100 mbit
Pagina: 1