Toon posts:

Agilent Arcticooler HACC-0021 ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze koeler net uit een HP gehaald, en hij ziet er erg leuk uit en is best stil.....alleen ik kan em nergens terugvinden op het net....weet iemand hier meer over??? Het gaat om het model HACC-0021 van Agilent (De website van hun werkt niet, en de koeler zoeken via any search engine levert bar weinig op (ja de Arcticooler voor socket A of 370 ja)

Suggesties??

Verwijderd

ehmz ..gebruiken en met MBM de temperatuur in de gaten houden
dan weet je zo of ie goed koelt ofniet

Verwijderd

Topicstarter
HAHA, dat bedoelde ik niet...ik zou graag wat meer te weten willen komen over deze koeler, het is een apart en mooi vormgegeven koeler, en de bevestiging is ook heel netjes bedacht....nu nog de site vinden....ik kom er helaas niet uit :(

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 12:23

Shuriken

Life is all about priorities

Is het deze? Afbeeldingslocatie: http://www.2cooltek.com/newsocket/polar.jpg

deze komt van uit een HP RISC en is geschikt om 80 Watt aan warmte te verwerken.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
http://www.agilent.com/Feature/English/archive/E011.html

Of zoiets? Lijkt wel erg op zo'n orb btw.

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

dat soort koelers zitten inderdaad in veel HP machines.... gebruiken ze al heel lang, van voor de superorb

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Shuriken schreef op 14 oktober 2002 @ 13:40:
Is het deze? [afbeelding]

deze komt van uit een HP RISC en is geschikt om 80 Watt aan warmte te verwerken.
... of zelfs 120 Watt. Op m'n werk staan 2 stuks HP9000 J2240, en daar pruttelen in ieder een paar PA-Risc 8200'jes, ook met Arcticoolers. Zie sig.

[ Voor 0% gewijzigd door JumpStart op 14-10-2002 22:29 . Reden: tik'fuot' ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
maken die een hoop herrie?

specs

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Wat er in mijn sig staat maakt herrie ja .. maar dat komt door de 3 externe SCSI schijven. De HP-UX bak zelf hoor je nauwelijks vanwege de speciale kast. Die is van wat hoogwaardiger kwaliteit dan de gemiddelde PC kast, dus laat staan dat je die CPU koelers kan horen. Het enige probleem is de afmeting van het duo. Denk maar in de richting van 11 cm diameter...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Bijna dezelfde koelers hebben Panaflo ook.
Waren toen voor P2's
Waren echt een van de beste toen

>Systeemspecs<

Pagina: 1