Als je MS Office hebt geinstalleerd dan zie je boven in je startmenu een lijn met daarboven enkele office-taken. Nou wil ik zo'n lijn ergens anders in mijn startmenu invoegen om verschillende soorten programma's te scheiden. Weten jullie hoe je dat doet?
Tot nu toe doe ik het met een serie minnetjes, maar da's ook niet alles...
Als je nu met je rechtermuisknop op "All Programs" zie je een directory met een subdirectory Programs.
Als je daar een andere directory of snelkoppeling naast zet krijg je dus die scheiding.
Of bedoel je weer onder de categorie programs zelf?
(Maak anders even een screenshot)
Als je daar een andere directory of snelkoppeling naast zet krijg je dus die scheiding.
Of bedoel je weer onder de categorie programs zelf?
(Maak anders even een screenshot)
Juist, da's precies wat ik wil, alleen...
nu wil ik die lijn in mijn map Bureau-accessoires tussen groepjes snelkoppelingen. En dat gaat niet zo makkelijk...
nu wil ik die lijn in mijn map Bureau-accessoires tussen groepjes snelkoppelingen. En dat gaat niet zo makkelijk...
Boven de streep is:
C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu en C:\Documents and Settings\<username>\Start Menu,
onder de streep is:
C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs en C:\Documents and Settings\<username>\Start Menu\Programs.
Die lijn kun je dus niet krijgen in de map "Bureau-accessoires", maar alleen op het eerste niveau.
C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu en C:\Documents and Settings\<username>\Start Menu,
onder de streep is:
C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs en C:\Documents and Settings\<username>\Start Menu\Programs.
Die lijn kun je dus niet krijgen in de map "Bureau-accessoires", maar alleen op het eerste niveau.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
OK, dat is tenminste duidelijk. Jammer en bedankt!
Pagina: 1