• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
nou heb ik dus een tijdje terug de Ericsson T66 gehaald (grey edit)
Heerlijke telefoon en alles, maar nou net bij deze telefoon moest Ericsson de invoer van ringtones anders maken,...... :{.
nou kan ik dus nergens op het internet (google gebruikt, got search, werkelijk alles) een ringtone vinden die op deze mobile kan worden gezet...

persoonlijk word ik hier een beetje gestoord van...

weet misschien een van al jullie mensen of er wel ringtones online voor te krijgen zijn, of uberhaupt ooit wel zijn gemaakt..?

of een site met hoe ik alles in moet voeren zou ook wel handig zijn.

alvast bedankt want ik wil iets anders dan zo'n standaard Ericsson melodietje (drunken sailor :P)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

de t66 ondersteunt nokia ringtones. Die kun je gewoon bestellen

• answer_man
eerlijk waar :)... maar ik kan ze dus niet composen zeker?

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

euhm dnk het wel. weet alleen niet hoe

• answer_man
k, iig bedankt, heb nu inderdaad een ringtone binnen :D. werkt super. dankjewel... :D

nu slapen :z

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 18:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

answer_man schreef op 08 oktober 2002 @ 00:08:
eerlijk waar :)... maar ik kan ze dus niet composen zeker?
Zat er geen handleiding bij?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

jawel. Maar word niet echt goed uitgelegd

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT->IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
Je kan composen, alleen ben je dan heeel lang bezig. Met nokia ringtones kan, alleen NIET via de sms vorm dan krijg je een heel duur sms-je met alleen een klankteken( :( ). Verder zijn er wat lullige ringtones via http://wap.sonyericsson.com te krijgen, geluiden van de t65 doen het, de rest nog niet geprobeert. Met plaatjes via die wap-site ook nog niet geprobeert.

no comment

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 11:12
kun je er ook mee wappen dan kun je vanaf een wap-sites downen dat werkt met mijn 3510 ook prima...maar die heeft weer geen compose functie omdat je ze dan moet wappen en dat brengt geld in het laatje.. :(:(
Pagina: 1