Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Behuizing en voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:54
Ik ben op zoek naar een nieuwe kast en een nieuwe voeding.
Nou heb ik bij salland gekeken voor de kasten (ik twijfel tussen een chieftec da01bd of een thermaltake xaser 5000+)
Die chieftec is incl voeding maar de thermaltake niet.
Nou heb ik bij de oc-shop gekeken maar daar staat bij de thermaltake niks vermeld en bij de rest eronder comes with no psu! en de chieftec is daar ook goedkoper maar daar staat ook niet bij of er een voeding in zit.
\dan ben ik nog bij freezinghardware geweest en das een beetje hetzelfde verhaal.
Mag ik er dan vanuit gaan dat geen enkele xaser 5000+ met voeding wordt geleverd en dat bij freezinghardware de chieftec ook zonder voeding is? beetje onduidelijk allemaal.

dan nog ff een edit:
vanaf wanneer is het raadzaam een voeding te nemen groter dan 350Watt?
is heb in principe een pc vol staan nu, komt voor die xp1800 die ik nu heb een p4-2,4 voor in de plaats, en nog een extra brander erbij, (evt andere rest staat in mn sig).
Wordt het dan tijd voor een 400+ watt voeding of hoeft dat nog niet?
thnx.... heb net slaappil genomen dus ben nu zo stoned als maar kan dus hoop dat iemand mijn verhaal een beetje snapt en de spelfoutjes voor lief neemt.
\ik moet nu echt slapies doen anders donder ik drekt voorover op mn toetsenbord.
En mn vrouw komt dan echt niet langs om over mn salris te praten!!

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Chieftech levert de kasten vaak met een Chieftech voeding, of dit in alle gevallen zo is weet ik niet...

Als het mijn keuze zou zijn, een Dragon!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:54
Ja die DA-01BL-D is die dragon, maar ik vind die xaser persoonlijk mooier.
Maar anders neem ik die chieftec zonder voeding en koop ik een enermax erbij.

Verwijderd

Dragon heb ik hiero ook (2 stuks) die komen idd met een voeding, maar die heb ik toch stiekem vervangen door een Enermax 350 watt ;)

Aangezien die Chieftec voedingen ( ook 350 watt overigens ) net straalkageltjes zijn in je PC |:(

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37

Qwerty-273

Meukposter

Je hebt inprinciepe genoeg aan een 350W voeding. Aangezien je verder geen grote HD collecties hebt die je moet aansturen, echter wel opletten natuurlijk dat deze kan worden aangesloten op je moederbord (een P4 stekkertje dus er op) maar deze zit al tijden op de voedingen dus dat is geen probleem).

Als er niks wordt gezegt over een voeding kan je er het beste vanuit gaan dat er geen voeding is inbegrepen. Anders om het zeker te weten even een belletje.

En moeder de vrouw kan je doorsturen hoor :+ (glapje)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

RIKZ schreef op 07 oktober 2002 @ 23:56:
echter wel opletten natuurlijk dat deze kan worden aangesloten op je moederbord (een P4 stekkertje dus er op) maar deze zit al tijden op de voedingen dus dat is geen probleem).
Wat is het dan het vermelden waard? :)

Verwijderd

Die van freezinghardware is ZONDER psu. Kep hier een ANTEC staan maar die is MET psu en STIL!!! zelfs de fans gaan harderdraaien wanneer het te warm wordt!! beters!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zelf een beetje moeite doen is niet geheel ongewenst. Mail eens naar die winkels en vraag het zelf. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.