[RH8] msn messenger werkt nietmeer...

Pagina: 1
Acties:

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Welke versie/type van messenger gebruiken jullie op het redhat8.0 gnome systeem?

amsn blijkt hier namelijk niet meer te werken...

Verwijderd

ik gebruik gaim... werkt prima

Verwijderd

Gaim is idd een hele goede oplossing, kun je ook nog andere service's zoals icq etc. mee managen......

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 17:41
Amsn werkt bij mij gewoon onder RedHat.. zit nu ff onder xp dus ik kan de versie niet bekijken maar als je ff de laatste downloadt??

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
bij redhad7.3 had ik er ook geen problemen mee... maar nu met de versie8.0 lijkt deze blijkbaar niet meer te werken :?

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ik zelf was altijd wel erg tevreden met ccmsn maar ik weet niet of die werkt onder 8...

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
hendrikjan schreef op 08 oktober 2002 @ 02:38:
ik zelf was altijd wel erg tevreden met ccmsn maar ik weet niet of die werkt onder 8...
amsn is gebaseerd op ccmsn, zal dus vrij weinig uitmaken.
Ik gebruik zelf overigens KMess, maar zoals de naam al doet vermoeden is die voor KDE. Tis natuurlijk wel te gebruiken, maar dan moet je weer kdelibs etc. gaan installeren.

Ik zou ook voor Gaim gaan dan...
Kijk anders een beetje rond bij tucows, freshmeat, etc. :)

Verwijderd

als msn niet will conecten kan dat ook aan msn zelf liggen.
zo was eergisteren een probleem bij msn dat gewooon niemand kon conecten.
(of bijna niemand iig)

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik gebruikte onder RH 7.3 kmerlin als MSN-messenger, nadat ik RH 8.0 geinstalleerd had werkte kmerlin niet meer, ook niet na opnieuw compilen. Nu gebruik ik dus maar Gaim.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

amsn werkt bij mij ook niet lekker meer sinds zondag... maar volgens mij ligt dat meer aan msn zelf dan aan amsn

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

bij (psi) doet msn het ook niet meer, icq werkt nog wel. Denk dat msn zijn netwerk heb geupgrade ofzo

Verwijderd

kmerlin doet het trouwens wel zie ik nu.

Verwijderd

Kopete is voor KDE en doet MSN, ICQ, AIM, Jabber en IRC.

Ik weet ook wel dat je zegt Gnome, maar ik wil het toch ff melden, het is echt een heel lekker programma vind ik.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 09:25:
bij (psi) doet msn het ook niet meer, icq werkt nog wel. Denk dat msn zijn netwerk heb geupgrade ofzo
Bij Psi hangt dit alleen af of de Jabber-server die jij toevallig gebruikt een recente msn-transport heeft - heefft met Psi zelf dus niets te maken.

Zou kunnen dat ze het bijgewerkt hebben idd, als verschillende clients er ineens mee ophouden :)
Pagina: 1