In dit artikel http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99992884 wordt gesproken over een manier om je beeldscherm zijn informatie in 3D weer te laten geven. Door met behulp van een bril bepaalde signalen naar je linker en rechter oog te sturen zou de 3D illusie worden gewekt.
Maar..... vraag ik me af, hoe ziet zo een 3D beeld er dan ongeveer uit. Het zal niet zo zijn dat ik er opeens midden in zit lijkt me. Dus wat moet ik me er dan precies bij voorstellen?
Zie je bijvoorbeeld het beeld een beetje je monitor uitkomen zoals bij die "3D"films die je met van die brillen op bekijkt. Want als dat zo is wat is dan het nut er van, das toch niet spectaculair? Mensen over wat voor een 3D praten we hier?? Unreal is toch ook 3D?
Maar..... vraag ik me af, hoe ziet zo een 3D beeld er dan ongeveer uit. Het zal niet zo zijn dat ik er opeens midden in zit lijkt me. Dus wat moet ik me er dan precies bij voorstellen?
Zie je bijvoorbeeld het beeld een beetje je monitor uitkomen zoals bij die "3D"films die je met van die brillen op bekijkt. Want als dat zo is wat is dan het nut er van, das toch niet spectaculair? Mensen over wat voor een 3D praten we hier?? Unreal is toch ook 3D?
[ Voor 0% gewijzigd door Flyduck op 07-10-2002 22:48 . Reden: grammaticale error ]
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)