Ik heb een virus gehad. Ik heb toen dus de virusscanner laten lopen en die heeft het bestand otot.exe verwijderd. Maar toen ik de computer opnieuw opstarte kreeg ik dus een foutmelding dat hij het bestand niet kon vinden. Nu weet ik dus niet waar ik dit bestand kan vinden ikheb al gezocht bij google maar dit leverde niks op. Kan iemand me aan dit bestand helpen?
Verwijderd
Misschien was dat bestand onderdeel van het virus en kun je de registry (oid) entry naar dat bestand weggooien? Welk virus was het?
Ik heb het op winxp en 2k pro niet staan. Dus dat bestandje heb je waarschijnlijk nieyt nodig. Start eens op in safe mode, en zoek in je register naar verwijzingen ernaar. Dan verwijder je die keys en start nog een keer op.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Het was volgens mij het virus wat laatst in het nieuws was. In ieder geval stond er iets van een Iworm. Dit bestand stond onder c:\RECYCLED. Ik kan dit wel gewoon in het register verwijderen maar op dit moment werkt outlook en internet explorer niet omdat ik die error krijg dat hij dat bestand niet kan vinden. Dus is het veilig om deze verwijzingen uit het register te gooien of heb ik dan kans dat outlook en internet explorer helemaal niet meer werken?
Ps. ik heb op een andere pc met win98 gezocht naar dit bestand maar kon het daar niet vinden.
Ps. ik heb op een andere pc met win98 gezocht naar dit bestand maar kon het daar niet vinden.
Verwijderd
Waarschijnlijk in runonce of startup oid...Duracell schreef op 07 oktober 2002 @ 22:03:
Start eens op in safe mode, en zoek in je register naar verwijzingen ernaar. Dan verwijder je die keys en start nog een keer op.
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, over welk OS hebben we het hier
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Google vind in ieder geval niets als we op de naam van het bestand zoeken.
Kopieer het bestand regedit.exe eens naar een nieuwe plek, hernoem het naar regedit.com en start het dan weer eens op. Verwijder de registersleutel en vertel ons dan opnieuw je belevenissen.
Kopieer het bestand regedit.exe eens naar een nieuwe plek, hernoem het naar regedit.com en start het dan weer eens op. Verwijder de registersleutel en vertel ons dan opnieuw je belevenissen.
Ik heb het bestand regedit.exe verandert in regedit.com en het toen opgestart. Dit werkte perfect en heb toen alles waar otot.exe in stond verwijderd. Gelukkig werkt mijn computer nu weer.
Geef even aan wat je in HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command hebt staan. De default hoort hier "%1" %* te zijn. (Of werken alle executables nu weer goed?) Vergeet trouwens niet regedit weer terug te renamen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1