Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antec LED fan vraagje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben deze fan's van antec nou ook een smart functie of is deze nou in de 4-polige uitvoering.
Een duidelijk antwoord heb ik niet kunnen vinden in dit stuk.
(tenzij ik er over heen gelezen heb)

Verwijderd

Je hebt verschillende types van de fan, gewoon ff navragen bij de winkel waar je em koopt.

En wat bedoel je precies met smart functie?

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

3 Blue LEDs, 3 Red LEDs, 3 Green LEDs, or 1 each Red, Blue, Green LEDs
Size
80 x 80 x 25.4 mm
Weight 71.5 gm
Fan Speed 2,600 rpm (avg.)
Volumetric Airflow 34 CFM
Static Pressure 0.12 inch H2O
Acoustic Noise 30 dBA
(at average rpm)

Beetje zoeken doet wonderen natuurlijk :P

Geen smartfunctie (op die van antec, info van antec site).

Verwijderd

Topicstarter
Dus er zit dus een 4-polige molex stekker aan. :(
Want ik wou net kijken of ik op mijn mobo nog een aansluiting had voor de 3-polige smart fan's. En die was nog wel over. Dus moet ik maar gaan kijken naar een ander.

Verwijderd

Topicstarter
Ff nog verder gezocht en gevonden wat ik wou. Er zitten 2 stekkers aan. 1 molex stekker voor de LED's en 1 voor op het moederbord voor de fan zelf. Dus wel met de smart functie.

Verwijderd

Dat is correct, Ik heb er zo een in mijn deur hangen. Zowel een Molex (met overigens maar twee pins) als een mobo stekkertje.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Dat is correct, Ik heb er zo een in mijn deur hangen. Zowel een Molex (met overigens maar twee pins) als een mobo stekkertje.
Klopt als een bus om nog preciezer ze zijn de molex heeft alleen 1 zwarte en 1 rode draad (12 volt dus) er zit netjes een krimpkousje omheen. Het mobo-3pins voedingsstekkertje heeft slechts 1 draadje. De molex is voor de fan, de andere voor het lampje heb ik al gezien.

edit: softwarematig valt er dus nix aan het toerental van de fan te doen :(

[ Voor 0% gewijzigd door Spice op 08-10-2002 11:25 . Reden: aanvulling ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Spice schreef op 08 oktober 2002 @ 11:19:
[...]

Klopt als een bus om nog preciezer ze zijn de molex heeft alleen 1 zwarte en 1 rode draad (12 volt dus) er zit netjes een krimpkousje omheen. Het mobo-3pins voedingsstekkertje heeft slechts 1 draadje. De molex is voor de fan, de andere voor het lampje heb ik al gezien.
Maar als ik op deze link kijk, dan zie ik toch op een alfbeelding dat wat jij zegt precies omgekeerd zit. Dus de molex is voor de LED en andere voor de FAN.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat eigenlijk nog een vraag van me is of ik die speed kan uitlezen als ik hem op mijn mobo aansluit maar dan hoef ik hem niet per se te wijzigen. Het gaat er dan alleen om of ik kan controleren of hij het dan doet en dat bedoel ik dus met smart.
Pagina: 1