Toon posts:

[SONY] TV Subwoofer altijd aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben thuis een SONY KV29LS60 en dat apparaat heeft een subwoofer aan de achterkant, nu kom ik er net achter dat als je via de koptelefoon luistert(gewoon inpluggen aan de zijkant) dat de lage tonen dan nog wel worden weergegeven. (via subwoofer TV dus)

Is dit een foutje bij het ontwerpen van de TV? Het uizetten van de interne speakers zorgt ervoor dat je helemaal niks meer hoort (dus ook oordopjes) en de lage tonen terugdraaien geeft een nogal "goedkoop" geluid. Een andere oplossing is mischien klooien in het service menu maar dat doe ik liever niet en dat is geen handige optie voor slechts heel af en toe luisteren via de oordopjes. Iemand een oplossing? Terugsturen naar Sony is geen optie in dit geval. :D

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Lol, ik zou Sony ffies bellen.. lijkt me niet helemaal kloppen :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Dat klopt niet. De sony's hebben twee audiokanalen 1 voor de speakers van de tv en 1 voor de uitgangen; zoals de koptelefoon en scart. Als het geluid van de tv uitstaat moet er alleen geluid uit de koptelefoon/audio uit komen.

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor het toch duidelijk :S ik zal morgen nog eens aandachtig luisteren

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 22:20

-Sander-

///M Powerrrrrr

Zit er geen switch op dat je het geluid kan uitschakelen (afgezien van mute).
Suc6

Ps; zeker van de vrachtwagen afgevallen ;) issie nog heel ? :+

Verwijderd

Topicstarter
hij is niet van de vrachtwagen afgevallen netjes gekocht in de winkel en het probleem is opgelost, het lag aan het soort stekkertje of het stekkertje zat er niet goed in. Dit topic mag dus dicht!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 22:20

-Sander-

///M Powerrrrrr

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 10:11:
hij is niet van de vrachtwagen afgevallen netjes gekocht in de winkel en het probleem is opgelost, het lag aan het soort stekkertje of het stekkertje zat er niet goed in. Dit topic mag dus dicht!
Nog ff Topics worden nooit gesloten omdat jou probleem is opgelost. Voor als er nog meer mensen een keer zijn die dit probleem ook hebben of krijgen :)

• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
lijkt wel of het subwoofer kanaal niet via de schakeling loopt van de jack plug.... vreemd..

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:36:
We hebben thuis een SONY KV29LS60 en dat apparaat heeft een subwoofer aan de achterkant, nu kom ik er net achter dat als je via de koptelefoon luistert(gewoon inpluggen aan de zijkant) dat de lage tonen dan nog wel worden weergegeven. (via subwoofer TV dus)

Is dit een foutje bij het ontwerpen van de TV? Het uizetten van de interne speakers zorgt ervoor dat je helemaal niks meer hoort (dus ook oordopjes) en de lage tonen terugdraaien geeft een nogal "goedkoop" geluid. Een andere oplossing is mischien klooien in het service menu maar dat doe ik liever niet en dat is geen handige optie voor slechts heel af en toe luisteren via de oordopjes. Iemand een oplossing? Terugsturen naar Sony is geen optie in dit geval. :D
Ik heb een soortgelijk probleem met mijn Sony KV32FX65.. Als ik mijn koptelefoon daarin steek, dan blijven alle speakers nog vrolijk geluid geven :o Kan het ook niet zachter zetten, want dan gaat al het geluid mee. Maar nu bedenk ik me opeens dat er een soort van optie in het menu zit, dat dualsound heet, ga ik dat vanavond maar eens proberen.. dat zou het nl. wel eens kunnen zijn.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1