• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 14:06
Ik heb het internet afgespoort maar ik zit nog steeds met een aantal vragen over email ontvangen en versturen per gsm

Ik heb een t68i en wil mijn email van chello of m hotmail ontvangen. ik heb echter nog steeds geen flauw idee hoe dat moet. ik heb overigens geen gprs abbo dus dat gaat sowiezo niet.

wat ook handig zo zijn is dat de kosten op van mn belminuten afgeschreven kunnen worden, dus dat het me alleen mn belminuten kost

heeft iemand heer ervaring mee?? moet ik met wap werken of iets anders??

Verwijderd

Ik weet in ieder geval dat het werkt via wap. Kijk eens op www.jamba.nl of op www.vizzavi.nl
Daar kan je meer info vandaan halen.
Ik weet niet of het van je belbundel afgaat. Neem daarvoor ff contact op met je provider. Mijn mailtje met dezelfde vraag is nog niet beantwoord door debitel.

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
http://www.tsixtyeight.co...yItemView.asp?did=20&c=19 misschien :?

En als je het via wap doet, bel je gewoon in bij een nummer. Dat gaat dus altijd van je belbundel af...

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 14:06
2. Put in all the settings for your ISP. Mine (for Freeola) are...
Phone Number: 08451121400
Wat vul je dan in bij Phone number als je bij Chello of Hotmail zit??

• ludo
  • Laatst online: 01-03 18:17
verytallman schreef op 07 oktober 2002 @ 21:41:
[...]

Wat vul je dan in bij Phone number als je bij Chello of Hotmail zit??
Het nummer van je gsm provider. Dit zijn de gewone instellingen voor een wap verbinding. Meestal wel te vinden op de website van je gsm provider.

• StanTheMan
  • Laatst online: 14-02 21:09
hotmail kun je sowieso vergeten..
ik check nu m'n universiteitsmail (imap) via o2 gprs. ik geloof dat ik het eerst niet aan de praat kreeg met o2 wap, maar dat kan toeval zijn, ik had toen gewoon voor de email een inbelverbinding gemaakt naar een inbelnummer van de uni

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

WAP gaat normaal gesproken gewoon uit de bundel omdat het aantal minuten dat je verbinding hebt telt en niet de hoeveelheid data, zoals bij GPRS.

• oc_maniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-02 17:20
Via GPRS en o2 - gewoon via het o2 GPRS netwerk kan ik mijn mail ophalen bij de DDS. Gewoon in email menu in je tel. een nieuw account aanmaken, en alle gegevens invullen zoals je dat ook zou doen met een mail progje op de computer.
Dus, als ik mail lees op mijn telefoon (T65) gaat het van mijn dataverkeer af.

Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Metalium- schreef op 08 oktober 2002 @ 00:37:
WAP gaat normaal gesproken gewoon uit de bundel omdat het aantal minuten dat je verbinding hebt telt en niet de hoeveelheid data, zoals bij GPRS.
bij vodafone iig niet. daar komt het als extra bedrag op de factuur, zijnde: dataverkeer...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Pagina: 1