[Laptop] Toshiba geeft 'geen' beeld meer

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:14

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ik heb hier een Toshiba Satellite laptop staan type 1800/100. Nou heeft dat ding altijd prima gewerkt, maar spontaan krijg ik nou geen beeld meer. Als je er onder een bepaalde hoek licht op zet kun je heel licht wat icoontjes zien, maar als je er normaal voor zit zie je niets.

In principe start alles dus wel normaal door en start Windows op, alleen is het beeld zo goed als weg.

Interessant gegeven is wel dat ik, op het moment dat ik het palletje voor slaapstand indruk (als je je scherm dicht doet wordt deze ook ingedrukt), heel even wel normaal beeld krijg.

Wat is er loos? Er is voordat het probleem ontstond niets aan software oid geinstalleerd en de instellingen van Windows zijn ook niet gewijzigd.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
probeer es wat Fn combinaties. Bijv. Fn + F1

en ff voor de duidelijkheid; je krijgt in het begin dat toshiba logo dus ook niet te zien? Of werkt dat nog wel?

Verwijderd

sommige toshiba laptops hebben dat er als bugje er gratis bij zitten, dus effe terug voor garantie

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:14

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Combinaties van Fn+F1 gaan in dit geval nergens over, aangezien ik wazig dus wel beeld heb. Ondertussen is het wel opgelost overigens. Ik heb er een aparte monitor aangehangen, paar keer geswitched en toen deed ie 't weer :)
...maar 't gaat natuurlijk nergens over :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lag dus wel aan combinaties Fn :P Fn + F5 blijkbaar.

Verwijderd

Ow... ik dacht in 1e instantie gewoon aan de settings van je laptop monitortje.
Misschien had je er (per ongeluk) wel mee geknoeid, brightness etc.
En dat denk ik nogsteeds alleen heb ik waarschijnlijk geen gelijk.
Dus gaat nergens over :P
Pagina: 1