Verwijderd
Ja.
Kort maar krachtig genoeg?
Nee, nou dan hier hoe het moet.
Geef hem/haar de zelfde ini file als die van de gene die wel een internet verbinding heeft maar pas even een paar opties aan.
2.5 Disable buffer updates from/to a keyserver ==> yes
2.6 Disable buffer updates from/to remote buffers ==> no
2.7 Remote buffer directory ==> //computernaam/dnetc/
Nu moet je nog het volgende doen op die computer in het netwerk die wel de internet verbinding heeft.
De map waar in het koetje staat met de buffers buff-in.??? en buff-out.??? die moet gedeelt worden op volledige toegang.
De computernaam van 2.7 kun je dan terug vinden als je via netwerk kijkt naar de computers die er zijn.
Als je dit doet zorch er dan wel voor dat de internet computer standaard genoeg heeft om alle computers voor minimaal 2 a 3 dagen aan de gang te houden.
Ik hoop dat je hier genoeg informatie aan hebt.
Kort maar krachtig genoeg?
Nee, nou dan hier hoe het moet.
Geef hem/haar de zelfde ini file als die van de gene die wel een internet verbinding heeft maar pas even een paar opties aan.
2.5 Disable buffer updates from/to a keyserver ==> yes
2.6 Disable buffer updates from/to remote buffers ==> no
2.7 Remote buffer directory ==> //computernaam/dnetc/
Nu moet je nog het volgende doen op die computer in het netwerk die wel de internet verbinding heeft.
De map waar in het koetje staat met de buffers buff-in.??? en buff-out.??? die moet gedeelt worden op volledige toegang.
De computernaam van 2.7 kun je dan terug vinden als je via netwerk kijkt naar de computers die er zijn.
Als je dit doet zorch er dan wel voor dat de internet computer standaard genoeg heeft om alle computers voor minimaal 2 a 3 dagen aan de gang te houden.
Ik hoop dat je hier genoeg informatie aan hebt.
Thanks, ik zal het eens proberen, btw ik kan hem toch voor twee dagen te eten geven, hoeft die internet pc ook niet altjid aan te staan ........
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 12:27 schreef henri het volgende:
Thanks, ik zal het eens proberen, btw ik kan hem toch voor twee dagen te eten geven, hoeft die internet pc ook niet altjid aan te staan ........[/quote]Hoezo hoeft ie niet de hele dage aan te staan ?????
Thanks, ik zal het eens proberen, btw ik kan hem toch voor twee dagen te eten geven, hoeft die internet pc ook niet altjid aan te staan ........[/quote]Hoezo hoeft ie niet de hele dage aan te staan ?????
aan ons net werk staan soms wel pc 15 uur per dag aan maar niet altijd..je kent ouders die beginnen te zeuren over de elektriciteit rekening