Toon posts:

[2K] Windows wil pas na 2x afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmjah, snap er geen snars van daarom kom ik hier. heb al lopen zoeken maar kwam dit specifieke probleem niet tegen;

Win2k Pro wil pas beginnen met shutdownen als ik 2x shutdown heb geactiveerd,
de 1e keer word het scherm wel eventjes grijs, maar draait daarna vrolijk verder

ik heb dit 'probleem' al op 2 PC's en ik vroeg me af of iemand wist waar het aan kan liggen, en bepaalde instelling, vage software etc?

P.S. sysinfo: 1e PC: Athlon XP, ACPI, W2K SP3
2e PC: PIV, ACPI, W2K SP3

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er draait waarschijnlijk nog een service of prog op de achtergrond wat het afsluiten belet.

Kijk eens in je taskmanager wat daar allemaal in staat, zoek het eens uit en zet het een en ander aan 3rd party S/W uit totdat het probleem zich niet meer voordoet.

Kan best zijn dat het een progje is, als het allebei je eigen PCs zijn, heb je vaak de neiging er dezelfde software op te zetten ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Hmjah da is. enigste 'rare' wat er draait is; mbprobe, kazaa lite (af en toe) en mcaffee virusscan 4.51. heb al geprobeerd zoveel mogelijk processes te killen voor het afsluiten, maar dat maakt geen bal uit :(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met hetzelfde probleem? :|