The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Oh ja, ook al geprobeert, helpt niet...Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:05:
Nieuwe hardware toevoegen, vga kaart laten vinden, stuurprogramma's ervoor zoeken. Misschien heeft windows standaard 1 ervoor
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Bestaan er dan ook sites waar ik dat ID kan omzetten naar een naam+merkYonni schreef op 07 oktober 2002 @ 20:06:
euhm..wat dacht je om eens op de kaart zelf rond te neuzen? en anders aan het begin van het opstarten van het scherm de id's ofzo van die kaart te zoeken..alle kaarten hebben een verschillend id (lang getal dacht ik)
Verwijderd
Verwijderd
The_Dud3 schreef op 07 oktober 2002 @ 20:10:
[...]
Bestaan er dan ook sites waar ik dat ID kan omzetten naar een naam+merk
Verwijderd
Denk dat ie het wel laat zien. Ik heb het zelf een keertje opgelost met PowerDVD, daar zit namelijk ook iets van een Display test bij en daar stond het type van mijn kaart in vermeld
Neemt die niet gewoon info wan Windows overVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:11:
Anders ff een programma'tje installeren zoals bijvoorbeeld SiSoft.
Denk dat ie het wel laat zien. Ik heb het zelf een keertje opgelost met PowerDVD, daar zit namelijk ook iets van een Display test bij en daar stond het type van mijn kaart in vermeld
Zeg gewoon tegen je vriend dat hij ff de stekker eruit haalt en niet al te lomp moet doen, dan moet t zeker goedkomen.
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -
Verwijderd
over die PC
Ga naar opengl.org ofzo en download daar een bestand die bestwel groot is,
en daar zitten alle drivers in van de simpelste tot de laatste en snelste videokaart.
Verwijderd
http://members.hyperlink.net.au/~chart
pcidevs.txt en PCISNIF.EXE downloaden
Draaien en hij laat zien met behulp van het PNP ID welke hardware er in zit.
Suc6
DAT bedoelde ik!Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:10:
Op
http://members.hyperlink.net.au/~chart
pcidevs.txt en PCISNIF.EXE downloaden
Draaien en hij laat zien met behulp van het PNP ID welke hardware er in zit.
Suc6
182, j00 4r3 1337! approved
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Waarom schroeft ie niet gewoon die PC open dan? Wanneer het een merkloos apparaat is zonder boekjen of wat dan ook, hoe kan er dan in GODSnaam garantie op zitten? Daarbij, ik heb zelf wel een merk PC, maar heb nog nooit gehoord van een garantie waarbij je niet zelf de PC open mag draaien. Gewoon open schroeven en een kijkje nemen, vind je allicht wel een serienummer of stickertje of whadever waar je wat bij kan zoeken.The_Dud3 schreef op 07 oktober 2002 @ 20:04:
Nu blijkt dat WinME die G. kaart niet herkent, Standaard VGA adaptor ofzow...
Hij weet ook niet welke het is...
Het is geen merk-pc, dus zo valt het niet te achterhalen...
Geen drivers, boekjes, doosjes ofzow...
PC durft hij niet opendraaien, garantie ofzow...
Ik moet hem binnen een uurtje terugbelen, hoe moet ik verder?
Heb geen idee hoe dat over telefoon aan te paken...
Valt het te achterhalen welke kaart het is zonder de PC open te doen?
Verwijderd
Verwijderd
lees danVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:37:
Als het echt een merk pc is , dan kan hij gewoon naar de leverancier bellen en vragen wat voor videokaart erin zit
Koeler met duct-tape anyone?
You can't have everything. Where would you put it?
of een info tooltje gebruiken om de VGA BIOS uit te lezen, dan kom je er ook wel achter
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Alsof dat bedrijf dat kan zien zeg..Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:47:
[...]
lees danhet is geeeeen merk pc, MET garantie waarbij je de kast niet mag openen
Ik weet wel dat ik met dat bedrijf geen zaken ga doen
Tevens zit in bijna elke nieuw pc tegenwoordig een geforce kaart dus gewoon fff detenators instaleren?
He who controls the Spice, controls the Universe.
80 % kans dat er Gforce in zit.MST_Morpheus schreef op 08 oktober 2002 @ 19:10:
Ja of er hangt een Radeon in, ben je met die Detonator drivers ook lekker mee...
dikzak
Ik ken ook zo iemand. Zijn PC is van de ALDI en daar zit inderdaad ook een zegel op de behuizing die verbroken wordt zodra je deze opent. Waarschijnlijk bedoelt om n00bs te weerhouden in de kast te gaan prutsen, dingen te mollen en vervolgens aanspraak op garantie maken.PC durft hij niet opendraaien, garantie ofzow...
Maar goed, het blijft een stomme regeling en ik zeg: fuck die garantie, gewoon openmaken.
All that you know, is at an end
Onvoldoende computerskills is geen excuus voor het ontbreken van zelfredzaamheid...
/ Ja me heb bad day, damn users
Ja? Heb anders geen label gevonden aan de binnenkant van me PC...Svenergy schreef op 09 oktober 2002 @ 11:35:
[...]
Ik ken ook zo iemand. Zijn PC is van de ALDI en daar zit inderdaad ook een zegel op de behuizing die verbroken wordt zodra je deze opent. Waarschijnlijk bedoelt om n00bs te weerhouden in de kast te gaan prutsen, dingen te mollen en vervolgens aanspraak op garantie maken.
Maar goed, het blijft een stomme regeling en ik zeg: fuck die garantie, gewoon openmaken.
Damn.. toch maar ik goed checken thuis.. ik heb me kast altijd openstaan
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik heb jaaren terug een complete PC gekocht bij een soort Micro clone winkel en na een maandje wou ik er een andere videokaart in zetten. ff naar de comp. inelkaarzetter gebeld of ik em mocht openmaken omdat er zo'n garantiesticker op zit.Svenergy schreef op 09 oktober 2002 @ 11:35:
[...]
Ik ken ook zo iemand. Zijn PC is van de ALDI en daar zit inderdaad ook een zegel op de behuizing die verbroken wordt zodra je deze opent. Waarschijnlijk bedoelt om n00bs te weerhouden in de kast te gaan prutsen, dingen te mollen en vervolgens aanspraak op garantie maken.
Ze zeiden dat de garantie gewoon blijft
Technische Dienst van hun zou uitmaken of ik garantie zou hebben mocht er iets defect raken.
Maar idd vaaage regeling
C:\>_
moet je ff kijken naar je chipset, en daarvan de drivers instlaleren
FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark
SIM-PEL
Default blanke hetero