Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Volgens mij mag het niet in verband met copyright en weet ik wat voor een gedoe allemaal
ok ik haal er voorde zekerheid wel een stuk uit
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
offtopic:
post hem eens, kunnen we het beoordelen
post hem eens, kunnen we het beoordelen
Anders maak je toch een 30 seconden compilatie van de stukjes waar het om draait, dan is er niks aan de hand lijkt me. Je icon verraadt trouwens precies welk stukje je wilt laten zien 
edit:
En als ik nou ook nog leer klokkijken dan zie ik dat dit al een uurtje of wat geleden speelde...
En als ik nou ook nog leer klokkijken dan zie ik dat dit al een uurtje of wat geleden speelde...
[ Voor 0% gewijzigd door Mindwalker op 07-10-2002 21:48 . Reden: wrijft in ogen ]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Ik ben lui en heb geen zin om het uit te zoeken, maar volgens mij mag je een fragment ervan zonder problemen hier neer zetten. En als ik het goed heb (nog steeds blote hoofdwerk) was 30 seconden ongeveer de vuistregel.
Wat dus niet mag is het hele nummer in fragmentenstijl posten. Dan is het weer gewoon het hele nummer. (Vergelijkbaar met een boek posten in 100 quotes.)
Wat dus niet mag is het hele nummer in fragmentenstijl posten. Dan is het weer gewoon het hele nummer. (Vergelijkbaar met een boek posten in 100 quotes.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
30 sec. mag eigenlijk ook niet
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
fragmenten mag wel, zoek maar ffies in de auteurswet.... vraag is alleen wat is een fragment.....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
neej voor fragmenten hosten op sites moet je zelfs een bedrag per maand betalen aan de buma stemra, maar ik denk niet dat ze ons boetes gaan geven, gezien het feit dat wij toch redelijk hard tegen elke vorm van warez ingaan. Naast het feit dat die spullen niet op onze servers staan. Daar komen sites als zoekmp3 zelfs mee weg, terwijl zij compleet toegespitst zijn op het vinden van copyrighted materiaal. Wij willen dat pertinent niet, omdat het kansloos en illegaal is en verkeerde lui aantrekt. 
We komen zowiezo niet snel in problemen, omdat we geen plaats zijn waar dat spul uitgewisseld wordt en ook niet omdat we er behoorlijk fel tegen optreden. Die 30seconden is een beetje een gedoogbeleid, en is vorig jaar in de zomer een keer vastgelegd
. Een fragmentje hier en daar moet wel kunnen, dat doet bovenstaande niets en het is duidelijk wat anders dan complete requests
We komen zowiezo niet snel in problemen, omdat we geen plaats zijn waar dat spul uitgewisseld wordt en ook niet omdat we er behoorlijk fel tegen optreden. Die 30seconden is een beetje een gedoogbeleid, en is vorig jaar in de zomer een keer vastgelegd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1