Toon posts:

Unreal Tournament laat pc vastlopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sindskort een A-open Gf4 ti 4200, nu valt het me op dat UT zomaar vastloopt, soms na 2 minuten soms na 2 uur bijvoorbeeld.
Ik heb meerdere OS geprobeerd maar allemaal hetzelfde probleem, UT heb ik ook al opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
Ik gebruik detonator 30.82 heb ook 40.72 daarna geprobeerd maar weer geen resultaat.
Het geluid loopt niet door en de muis kan je ook niet meer bewegen , de pc freezed gewoon..

Verwijderd

heb je wel de laaste drivers voor je soundcard erop staan ? en heb je een audigy ? daar zijn wel veel problemen mee hoor ik.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 19:46:
heb je wel de laaste drivers voor je soundcard erop staan ? en heb je een audigy ? daar zijn wel veel problemen mee hoor ik.
Ja de nieuwste drivers, ik heb een SBLIVE 1024, ik had precies dezelfde config toen ik nog geen probleem had, alleen toen had ik een geforce 2mx/400

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
Heb je het sinds je een nieuwe videokaart hebt of gebeurde het al eens eerder?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 07 oktober 2002 @ 19:49:
Nee ik heb 2 jaar een geforce 2mx/400 gehad, en nog nooit een crash gehad.
Nu met deze videokaart wel.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 07 oktober 2002 @ 19:49:
Ja precies, en doen andere games het ook ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel niet veel andere games, maar met UT2K3 nog geen freeze gehad, met 3dmark2001 SE ook niet btw.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overigens op alle OS det 30.82 geinstalleerd.

Verwijderd

Heb ik ook wel es gehad. Maar altijd bij dezelfde map 'ArcaneTemple'. Je staat gewoon freezed idd. Opgelost toen door de map opnieuw te installeren daarna nooit meer last gehad :)
Pagina: 1