Toon posts:

Ik heb een opmerking over een avatar van een user

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hier een topic geplaatst. Nu zag ik dat ie weg is dus nog een keer dan maar.
EXE-cuter heeft een hakenkruis in zijn avatar en ik wilde die melden. Check zijn profiel (klik voor profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een opmerking over een avatar van een user

Klik volgende keer effe op je username ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh excuses. Dom aars mij. Sluiten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:54

Arno

PF5A

offtopic:
:r :/

Zo'n k*tmongool mag direct de ban in |:(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
had ik al eerder gemeld aan Cheatah, die heeft het afgehandeld inclusief mailtje etc. Het betrof een swastika wat overging in een microsoft-logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja. Nouja er moet duidelijk wat aan gedaan worden want zulke avatars zijn echt niet normaal. Weg ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Oke, ik ben het zeker niet eens dat het wel mag, maar toch even een idee van mij:

Swastika is een teken uit de oude tijd en is niet meteen met Hitler en Nazi's verbonden. Oo al zou dit wel zo vind ik toch dat het eigenlijk niet mag verboden worden, het is een soort gedachte zoals sommige mensen in god of allah geloven.

Ik zeg niet dat het wel mag, en gewoon moet blijven staan maar wil alleen zeggen dat het niet meteen moet worden afgestraft.

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
T. van Beek schreef op 07 oktober 2002 @ 19:59:
Oke, ik ben het zeker niet eens dat het wel mag, maar toch even een idee van mij:

Swastika is een teken uit de oude tijd en is niet meteen met Hitler en Nazi's verbonden. Oo al zou dit wel zo vind ik toch dat het eigenlijk niet mag verboden worden, het is een soort gedachte zoals sommige mensen in god of allah geloven.

Ik zeg niet dat het wel mag, en gewoon moet blijven staan maar wil alleen zeggen dat het niet meteen moet worden afgestraft.
Dat is alleen met de gespiegelde versie (dat de haken zeg maar de andere kant op staan) van de swastika. Dit is gewoon het teken van nazisme. En nazisme is gewoon _niet_ goed te praten.

[edit]
en de hier gevormde combo met het microsoft windows-logo doet me toch niet denken aan de 'oude tijd', eerder aan het gemeende beleid van microsoft wat hij hiermee wil uitbeelden. IMO een hele foute vergelijking; want je vergelijkt gewoon NIEMAND met nazi's. Dat doe je gewoon _niet_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Traag schreef op 07 oktober 2002 @ 19:43:
offtopic:
:r :/

Zo'n k*tmongool mag direct de ban in |:(
Helemaal mee eens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

heb ACM gevraagd er nog ff naar te kijken

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
jaja en die swastika word in de betreffende usericon is natuurlijk ook bedoelt als het "teken uit de oude tijd" :z
weg ermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

bah dat je zo iets in je profiel zet :r

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

|HunterPro| schreef op 07 oktober 2002 @ 19:47:
had ik al eerder gemeld aan Cheatah, die heeft het afgehandeld inclusief mailtje etc. Het betrof een swastika wat overging in een microsoft-logo.
Een swatsika wat overging in en een microsoft-logo?

volgens mij gewoon een geschrapt microsoft-logo waar een hakenkruis voor geplakt is....

En hoewel het swatsika symbool niet iets slechts heeft, wordt het door teveel mensen geassocieerd met het hakenkruis/duitse rijk.... en denk ik dus niet gepast om te gebruiken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

done@ACM

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:58

ripexx

bibs

Maar los daarvan weet niet iedereen het wat het teken eigenlijk betekend en dat een meneer uit Duistland dit teken heeft misbruikt. Daardoor is de associatie nog altijd richting die meneer. Vandaar gewoon verwijderen, alleen de gedachte al :r

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Er wordt naar gekeken, het wordt asap. verwijderd, deze discussie is verder vrij zinloos mensen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.